Nya erbjudanden i Komplett Geek Week

Vilken serie såg du senast?

Permalänk
Medlem

The Sandman
Netflix

Som helhet måste jag säga att jag gillade denna, känslan som fanns där när man läste dessa serietidningar för ca 30 år sedan infann sig. Mörk/goth (tänk 80-tals musik) precis som mitt minne vill säga mig att serien var, där man verkar ha lagt mycket tid på just känsla och det visuella och allt vad det skall förmedla. Samt ett långsammare tempot som inte baseras på action efter action gjorde sig bra. Något ojämn kvalité på avsnitten där känslan försvinner en aning när Morpheus inte är med under längre perioder. Jag hoppas verkligen denna får fortsätta och jag kommer definitivt se säsong 2 när/om den kommer.

Måste tillstå att jag även gillar att inga antagonister är "säsongslånga" och dessutom varierar i både kraft och betydelse

Dold text
Permalänk
Quizmästare Malmö 2022

Kollar just nu på Andor, kollade precis på senaste avsnittet. Alltså fyfan vilken jävla tråkig serie. Fan inte hänt ett skit på 4:a avsnitt.
Var ett som det hände lite i som var nice men sedan är fan årets snooze fest.

Disney borde fan lägga ner alla Star wars serier och hitta på något eget skit.
Det ända som duger är Mandaloria så de får de gärna ha kvar men resten kan de lägga ner.

Fan hände med att göra nya saker på Disney alltså.

(Jag vill egentligen se Ashoka serien också, men jag tror inte Disney kommer lyckas alltså)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Geckod:

Kollar just nu på Andor, kollade precis på senaste avsnittet. Alltså fyfan vilken jävla tråkig serie. Fan inte hänt ett skit på 4:a avsnitt.
Var ett som det hände lite i som var nice men sedan är fan årets snooze fest.

Disney borde fan lägga ner alla Star wars serier och hitta på något eget skit.
Det ända som duger är Mandaloria så de får de gärna ha kvar men resten kan de lägga ner.

Fan hände med att göra nya saker på Disney alltså.

(Jag vill egentligen se Ashoka serien också, men jag tror inte Disney kommer lyckas alltså)

Actionskadad?