Tråden om Xbox Series X|S

Permalänk
Medlem

Ser verkligen fram mot det där spelet. Verkar störtskönt 😂

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Ett live-service spel som sent i utvecklingen ändrades om till single player/co-op men med samma grind för att låsa upp skillträd och funktioner som om det fortfarande vore ett live-service spel. Icke-responsiv combat och total saknad av 60fps-läge på konsol.

Jag tycker att alla ska lägga ner med sina superhjältespel, förutom möjligtvis Sony med Insomniac i spetsen. Varken Warner Brothers eller Square Enix klarar av det, så det är bara att lägga ner. Guardians of the Galaxy påstås dock vara bra.

Visa signatur

press nu1mlock

Permalänk

Torrentklient och epostklient till X

Existerar det någon klient som fungerar bra, precis skaffat mig en burk, så är rätt grön på det här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av peckapecan:

Existerar det någon klient som fungerar bra, precis skaffat mig en burk, så är rätt grön på det här.

Nej, du kommer ha noll nytta av det på Xboxen ändå.
(Eller svaret är ja, det finns säkert någon app i store, men du kommer inte komma åt filerna).
Epost kan du komma åt via webbläsaren möjligen.
https://support.xbox.com/en-US/help/hardware-network/console/...

Permalänk
Medlem
Skrivet av peckapecan:

Existerar det någon klient som fungerar bra, precis skaffat mig en burk, så är rätt grön på det här.

Vad ska du med torrentklient till på Xbox Series? Det går inte att ladda ner och pirata spel, utan det är köp eller Game Pass som gäller.

Visa signatur

press nu1mlock

Permalänk
Medlem

Xbox Series s är väl en rätt bra emulator?

Permalänk
Skrivet av nu1mlock:

Vad ska du med torrentklient till på Xbox Series? Det går inte att ladda ner och pirata spel, utan det är köp eller Game Pass som gäller.

Har redan Ultimate, tänkte mer om det går komma åt den tracker jag brukar använda för film och lagra det på en xtern disk i boxen

Permalänk
Medlem

Tja!

Nu har jag snart (redan!!!) Haft konsolen i två år och mitt gamepass håller på att löpa ut, köpte via elgiganten-bundle där man fick 2 år med.

Hur gör ni andra, kör ni löpande för ca 135kr/månad eller finna det billigare sätt att få tillgång till gamepass?

Antar att hackat inte går att lösa som va aktuellt för ett par år sedan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frager:

Tja!

Nu har jag snart (redan!!!) Haft konsolen i två år och mitt gamepass håller på att löpa ut, köpte via elgiganten-bundle där man fick 2 år med.

Hur gör ni andra, kör ni löpande för ca 135kr/månad eller finna det billigare sätt att få tillgång till gamepass?

Antar att hackat inte går att lösa som va aktuellt för ett par år sedan?

Jag tycker tjänsten väl är värd sina 135kr med tanke på vad man får.

Visa signatur

||Ryzen 5800X3D, Asus TUF X570 Plus, 32GB RAM, Intel ARC a750|| Surface Pro 2017 || Samsung Flip 4|| Saab 9-3 Aero Cab|| BMW f750 GS 2023

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frager:

Tja!

Nu har jag snart (redan!!!) Haft konsolen i två år och mitt gamepass håller på att löpa ut, köpte via elgiganten-bundle där man fick 2 år med.

Hur gör ni andra, kör ni löpande för ca 135kr/månad eller finna det billigare sätt att få tillgång till gamepass?

Antar att hackat inte går att lösa som va aktuellt för ett par år sedan?

Kan ju köpa 12 månader direkt också, blir billigare

https://www.g2a.com/xbox-game-pass-ultimate-1-year-xbox-live-...

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X - ASRock B650i Lightning - G.Skill 32GB 6000MHz Trident Z5 - ASUS TUF Gaming RX 7900 GRE OC - Corsair SF750 - Thermalright Peerless Assassin 120 Mini - Cooler Master NR200P

Permalänk
Medlem

Enklast är att köpa 3 st Xbox LIVE 12 månader för 1500kr på Elgiganten och konverterar sedan med
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1559776-tre-ar-game-pa...

Det ger tre år Gamepass för 1/3 av priset.
Abonnemanget måste ha gått ut innan man kan konvertera det med "hacket".

Vill du spara några hundralappar till kan du annars köpa koder från skumma återförsäljare och diktaturer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bozzeta:

Enklast är att köpa 3 st Xbox LIVE 12 månader för 1500kr på Elgiganten och konverterar sedan med
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1559776-tre-ar-game-pa...

Det ger tre år Gamepass för 1/3 av priset.
Abonnemanget måste ha gått ut innan man kan konvertera det med "hacket".

Vill du spara några hundralappar till kan du annars köpa koder från skumma återförsäljare och diktaturer.

Tjo, vet du hur många gånger detta går att göra? Gjorde detta fenomenala trick för snart 3 år sådan och undrar om det går att göra igen när nuvarande abonnemang går ut?

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlommaNN:

Tjo, vet du hur många gånger detta går att göra? Gjorde detta fenomenala trick för snart 3 år sådan och undrar om det går att göra igen när nuvarande abonnemang går ut?

Max 36m.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlommaNN:

Tjo, vet du hur många gånger detta går att göra? Gjorde detta fenomenala trick för snart 3 år sådan och undrar om det går att göra igen när nuvarande abonnemang går ut?

För tillfället verkar det gå att göra fortfarande. Max tre år går att konvertera.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bozzeta:

För tillfället verkar det gå att göra fortfarande. Max tre år går att konvertera.

Vill bara flika in med att detta inte är något tidsbegränsat hack eller trick, utan detta är något som Microsoft själva officiellt gått ut med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hasson39:

Vill bara flika in med att detta inte är något tidsbegränsat hack eller trick, utan detta är något som Microsoft själva officiellt gått ut med.

Sant, men MS kan lika gärna bestämma sig för att ta bort det imorgon.
Passa på medan det fungerar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bozzeta:

För tillfället verkar det gå att göra fortfarande. Max tre år går att konvertera.

Även om man har gjort det tidigare på sitt konto?

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlommaNN:

Även om man har gjort det tidigare på sitt konto?

ja, enda skillnaden är att du måste betala kostnaden av en månads prenumeration istället för 10 kr som förra gången.
Läs igen hela den andra tråden så du är uppdaterad.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Är det bara jag som upplever hela spelet som ett enda stort tech demo? Hela världen känns så tom, hade hellre sett ett Sonic open world spel så som nya Kirby eller Mario odyssey.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hasson39:

Är det bara jag som upplever hela spelet som ett enda stort tech demo? Hela världen känns så tom, hade hellre sett ett Sonic open world spel så som nya Kirby eller Mario odyssey.

Tycker inte heller det verkar allt för vettigt att springa runt på en stor karta.
Hade hellre sett sonic adventure 3.

Permalänk
Permalänk
Medlem
Permalänk
Inaktiv
Permalänk
Medlem

Kastar de in mus och tangentbords stöd så varför inte? 🙂

Visa signatur

Ryzen 3600X, PRIME B350-PLUS, 32GB DDR4 3200, Samsung EVO 860, Radeon RX 5700 AMD Reference, ViewSonic VA2719-2K https://xbox-series.se/

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

Ver någon vart eller om man kan köpa spelkoder?
tänkte på Call of Duty MW2 som släpps på fredag.
Har en Series s men tycker att 879:-på Xbox Store för spelet är lite saftigt.
Men får bli så i värsta fall.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MostCritical:

Ver någon vart eller om man kan köpa spelkoder?
tänkte på Call of Duty MW2 som släpps på fredag.
Har en Series s men tycker att 879:-på Xbox Store för spelet är lite saftigt.
Men får bli så i värsta fall.

710 sek, billigaste jag hittade.
https://www.cdkeys.com/xbox-live/call-of-duty-modern-warfare-...

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Avstängd
Skrivet av mAster9:

Vågar man köpa från denna sidan tro?

Permalänk
Medlem
Skrivet av MostCritical:

Vågar man köpa från denna sidan tro?

Har själv köpt ifrån den sidan vid två tillfällen utan något strul men då har det vart spel i 100-200kr klassen.
Säkrast är man alltid på Xbox store osv.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X - ASRock B650i Lightning - G.Skill 32GB 6000MHz Trident Z5 - ASUS TUF Gaming RX 7900 GRE OC - Corsair SF750 - Thermalright Peerless Assassin 120 Mini - Cooler Master NR200P