Ge bort rabattkoder-tråden [Enda tråden]

Permalänk
Avstängd
Skrivet av edson:

Den här koden verkar fortsatt fungera! 2 månader helt fritt för alla som inte har ett aktivt abonnemang.

Funkade för mig också precis, hade tydligen också ett konto där som inte var sparat i min lösenordshanterare.
EDIT: Men att lägga till betalkort eller klarna skippar jag, så det blev värdelöst för mig.l

Permalänk
Medlem
Skrivet av stgr:

Funkade för mig också precis, hade tydligen också ett konto där som inte var sparat i min lösenordshanterare.
EDIT: Men att lägga till betalkort eller klarna skippar jag, så det blev värdelöst för mig.l

Förstår, betalkort krävs dock i 99% av fallen med dessa tjänster då det är en del av deras affärsidé att folk ska fortsätta abonnera. Bara lägga in en kalenderpåminnelse att avbryta någon vecka innan första dragningen så löper provperioden ut.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av edson:

Förstår, betalkort krävs dock i 99% av fallen med dessa tjänster då det är en del av deras affärsidé att folk ska fortsätta abonnera. Bara lägga in en kalenderpåminnelse att avbryta någon vecka innan första dragningen så löper provperioden ut.

Hade de låtit mig testa 2 månader (max) och sedan gett mig ett bra erbjudande att börja på 6 månader (t.ex.) så hade de kanske fått med mig...
Men eftersom jag inte ens kan se tv här hemma och det mesta jag kollar på är youtube-grejer, så förlorade de sina 149kr/månader de försökte tvinga på mig genom att lägga till ett kort och hoppas på att jag glömmer att säga upp på ett tag.

Sååååååååååååååååååååååååååååååååååå sugen på TV är jag inte, klarar mig riktigt jävla fine utan tablå-tv. Har inte haft tablåtv på minst ett decenium.

Permalänk
Medlem

cmore plus 2 månader prova på en gångs kod går ut den 24/7

KJECMPL215UWSZB

aktivera här https://www.cmore.se/kampanj/kjell

Permalänk
Skrivet av edson:

Förstår, betalkort krävs dock i 99% av fallen med dessa tjänster då det är en del av deras affärsidé att folk ska fortsätta abonnera. Bara lägga in en kalenderpåminnelse att avbryta någon vecka innan första dragningen så löper provperioden ut.

Lyckas inte hitta info om vad som händer om man säger upp det direkt... Förutom att dom har rätt och avsluta abonnemanget direkt.

Permalänk
Medlem

Byt visa kort så ska det nog gå att nyttja om två månader igen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredrik Vikström:

Lyckas inte hitta info om vad som händer om man säger upp det direkt... Förutom att dom har rätt och avsluta abonnemanget direkt.

Jag förstår fortfarande inte problemet. Lägg in en reminder / kalenderpåminnelse i din smartphone eller dator och avsluta abbonemanget någon dag eller två innan första dragningen är planerad.

Permalänk
Medlem

100 kr rabatt på Inet, gäller 14 dagar fr.o.m 2022-07-22

Z44YYVKPP2HKZLA

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haglund:

100 kr rabatt på Inet, gäller 14 dagar fr.o.m 2022-07-22

Z44YYVKPP2HKZLA

Hej! Det blev ett USB-minne! Tack så himla mycket för koden!

Permalänk
Medlem
Skrivet av nacud:

Hej! Det blev ett USB-minne! Tack så himla mycket för koden!

Härligt att den kom till nytta! Jag ville inte köpa något bara för köpandets skull, perfekt att såna här trådar finns då.

Permalänk

Presentkort till vänner och familj på Werlabs hälsokontroller via blodprov.

VXPQB-9IOBU-YGV4O

Dold text

Värde 200 kr, giltigt i 90 dagar t.o.m. 2022-10-15.
Svara i tråden ifall du använt koden för den kan bara användas av en person, en gång.

Permalänk
Medlem

2 Mån Cmore Plus:
NETCMPL215Y83N4

Aktiveras på http://www.cmore.se/netonnet

Skriv gärna om ni plockar den så ingen annan lägger tid på det

Visa signatur

[EpoX8k5a2+]-[Xp1600@1815]-[Extreme DDR2700] - [Gainward ti4200]

Permalänk
Medlem
Skrivet av rwxr:

2 Mån Cmore Plus:
NETCMPL215Y83N4

Aktiveras på http://www.cmore.se/netonnet

Skriv gärna om ni plockar den så ingen annan lägger tid på det

Tagen!

Eller inte, någon tog utan att skriva. Ej giltig kod.

Permalänk
Medlem

C More: 30 % rabatt på C More Premium Plus med 12 månaders bindningstid. Du betalar endast 349,30 kr/mån, ord. pris 499 kr/mån, och sparar 1796,40 kr.

***CMPP30Z648N

*** = De tre första bokstäverna i KJELL.

http://www.cmore.se/kampanj/kjell

Erbjudandet är giltigt mellan 3–9 oktober

Permalänk
Medlem

En månad Xbox gamepass för någon som inte redan provat det.

CODE: FPXYG-RFMV9-PTVFX-KFMXT-T3RK*

* Bokstaven före Å i alfabetet.

HOW TO REDEEM ON XBOX SERIES X|S OR XBOX ONE:

1. From your Xbox Home Menu go to the Microsoft Store
2. If prompted, sign in.
3. From the left sidebar menu in the Store, highlight and select “Redeem” with the A Button on your wireless controller.
4. Enter your code when prompted and then select Next to confirm.
5. If the downloadable content is available, a download will start under ""My Games and Apps"" in your Queue.

HOW TO REDEEM ONLINE:

1. From a web browser, go to redeem.microsoft.com.
2. Enter the 25-character code, select Next, and then follow the prompts.

For more information, visit https://support.xbox.com/en-US/help/subscriptions-billing/red...

*Redeem by 31-03-2023. Valid for new Xbox Game Pass Ultimate members only. Credit card required. Unless you cancel, you will be charged the then-current regular membership rate when the promotional period ends. Subject to the Microsoft Services Agreement, Game Pass terms and system requirements at: xbox.com/subscriptionterms.

Permalänk
Livsnjutare 😎

20% på UPlay Store
CLUB-2OEV-ZW6M-X3T5-KHVP

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

Solarplexius
Smidiga solskydd till alla bilar.
"-27% RABATT? Ja du ser rätt!
Årets största rabatt är här..."
Kod: BF22
Giltig t.o m 31/10

Visa signatur

AMD 7600x @eco | 32GB 6000MHz Expo | Arctic Liquid 240 |
AMD RX6800 OC
| Lenovo G27 QHD/IPS/165HZ | Razer Deathadder V2 | CM Storm MX Red | Audio Technica ATH-M50 | Sennheiser GAME ONE | Sound BlasterX G6 |
PS5 Disc | Samsung Q80r 65"/ S23 Ultra / Tab S7e / Buds+

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wiczor:

En månad Xbox gamepass för någon som inte redan provat det.

CODE: FPXYG-RFMV9-PTVFX-KFMXT-T3RK*

* Bokstaven före Å i alfabetet.

HOW TO REDEEM ON XBOX SERIES X|S OR XBOX ONE:

1. From your Xbox Home Menu go to the Microsoft Store
2. If prompted, sign in.
3. From the left sidebar menu in the Store, highlight and select “Redeem” with the A Button on your wireless controller.
4. Enter your code when prompted and then select Next to confirm.
5. If the downloadable content is available, a download will start under ""My Games and Apps"" in your Queue.

HOW TO REDEEM ONLINE:

1. From a web browser, go to redeem.microsoft.com.
2. Enter the 25-character code, select Next, and then follow the prompts.

For more information, visit https://support.xbox.com/en-US/help/subscriptions-billing/red...

*Redeem by 31-03-2023. Valid for new Xbox Game Pass Ultimate members only. Credit card required. Unless you cancel, you will be charged the then-current regular membership rate when the promotional period ends. Subject to the Microsoft Services Agreement, Game Pass terms and system requirements at: xbox.com/subscriptionterms.

Man måste vara HELT ny kund som ej testat Xbox Game Pass Ultimate förut alltså?

Visa signatur

| Intel i9 10900K | Noctua NH-U14S | ASUS ROG Maximus Hero XII |
| EVGA NEX750B 750W | Kingston HyperX 32GB DDR4 @3200Mhz |
| Fractal Design R4 | ZOTAC RTX 3080 Trinity OC |

Permalänk
Medlem

Comviq Fastpris vecka 45 kr

Pappret är lite skadat, det är de tre siffrorna inom parentesen som jag är osäker på men någon av följande koder bör det vara. Säg gärna till om du tar den.

Kod alt 1: 68x3550(700)x08
Kod alt 2: 68x3550(760)x08
Kod alt 3: 68x3550(780)x08

Obs: x = 2

För att aktivera koden. Tryck *110*kod# och luren på din mobil för att ladda kontantkort.

Permalänk
Medlem

20 % rabatt Cablemod

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X (Arctic Liquid Freezer II 280) | MSI RTX 4090 Gaming Trio | 32 GB G.Skill Trident Z5 RGB DDR5-6400 C32 | ASRock B650E PG-ITX WiFi | Asus Loki 850 W | Cooler Master NR200P (Galleri)

Permalänk
Medlem

Den här koden verkar fortfarande fungera fint!

Cmore Standard, 2 månader gratis. Koden är ingen engångskod så bör fungera till flera!

Bör även fungera om man haft abbonemang förut som löpt ut. (Har du redan provat C More under de senaste 18 månaderna ingår ingen friperiod i ditt paket.)

Kortuppgifter krävs för att aktivera gratisperioden.

Jag fick följande:
0.00 kr/mån till 2023-02-24

www.cmore.se/kampanjkod
Kampanjkod: RAF-STANDARD

Permalänk
Medlem

KJECMP1JULF8Q4R
Som medlem hos Kjell & Company får du en sagolik julklapp från C More: Streama C More Plus fritt en månad (värde 349 kr) och upplev sport och underhållning för alla åldrar.

Kopiera din unika kod ovan och ange den här.

Kampanjen gäller t.o.m. 2022-12-31 eller så långt lagret räcker och endast för nya kunder till cmore.se. Ord. pris 349 kr. Ingen bindningstid, stanna så länge du vill. Erbjudandet kan inte nyttjas i efterhand på redan genomförda beställningar. Vi reserverar oss för eventuella tryck- och skrivfel eller prisjusteringar.

Visa signatur

PSN: TheDarkRuler

Permalänk
Medlem
Skrivet av ThomasL:

C More Plus

Den knyckte jag, tack så mycket!

Permalänk
Medlem

Jag har en rabattkod på 40% på en Freestyle Smart Projector

Någon intresserad?

Visa signatur

"När jag inte har pengar, då kan jag inte dricka sockerdricka, och när jag har pengar, då får jag inte dricka sockerdricka, när i hundan ska jag då dricka sockerdricka?"

Permalänk
Medlem

Kod för 1 månad Viapay film & serier: WYVXWL14

Villkor: Koden gäller för nya Viaplaykunder till 31 mars 2023. Efter den fria månaden fortsätter Viaplay för 149 kr/mån. Avsluta när du vill.

Kommer ej komma till användning, varsågod att använda.

Permalänk
Medlem

50kr rabatt vid köp över 300kr hos CDON. Räcker 3 dagar till, kanske har någon här nytta av den?
thingsforlifexxxx

xxxx = nuvarande år.

Visa signatur

AMD 1090T // Vulcan 1866MHz 7-10-10-29 // HD6950 2GB // Crucial M4 128GB // Seasonic S12 500w (inköpt 2006)
Laptop Acer 17": Intel 3210M // 8GB Ram // GT640M // Samsung 830 256GB
Laptop MSI 17": Intel 4200H // 8GB Ram // GTX850 // Samsung 830 256GB
Laptop Lenovo: AMD 7640HS // 16GB RAM // RTX4060 // Samsung 960Pro 512GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lehto:

50kr rabatt vid köp över 300kr hos CDON. Räcker 3 dagar till, kanske har någon här nytta av den?
thingsforlifexxxx

xxxx = nuvarande år.

Tack

Visa signatur

PSN: TheDarkRuler

Permalänk
Medlem

Bilhyrningsappen GoMore: 250kr rabatt på sin första bilhyrning. Gäller tillsvidare:
gomore.se

ref-länk borttagen
Permalänk

100 kr alumnirabatt vid köp över 300 kr på amazon.se
https://www.mecenatalumni.com/se/amazon#p23016

OBS!
Gäller enbart nya Amazon-kunder.

Erbjudandet är begränsat till ett (1) köp per berättigad kund och gäller endast för produkter som säljs och skickas från Amazon (dvs. omfattar ej produkter som säljs av tredjepartssäljare).

Permalänk
Medlem

Tradera kampanjkod 50% rabatt för 10 annonser till och med den 7 maj, kod: SPRING23

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊