Permalänk
Medlem

Ritplatta XP-Pen Artist Pro 16

Spontanköp i september. Passade inte riktigt min stil, så jag fortsätter med en traditionell ritplatta.

15.4" LCD-ritplatta med 1920x1080 upplösning. Funkade utan problem med mitt gamla SAI-ritprogram.

Använd sisådär 2-3 timmar, alltså i utmärkt skick.

Kommer med originalkartong och allt som följer med vid köp plus ett enkelt stativ (AC18 stand)

Frakt ingår i pris.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Dum fråga, kan det man tar upp på plattan o ritar på, kan man bolla det fram o tillbaka till pc ?

Visa signatur

Är det här man ska skriva upp vilken dator man använder?
Ballongmoddat hopkok som kyls med vatten och kopplat till ett gäng skärmar med en massa pixlar.
Duger det??

Permalänk
Medlem
Skrivet av smygolf:

Dum fråga, kan det man tar upp på plattan o ritar på, kan man bolla det fram o tillbaka till pc ?

Om jag förstår din fråga rätt: ritplattan räknas som en extra bildskärm på datorn när den är igång. Så man kan antingen spegla bilden (åtminstone om de olika bildskärmarna har samma upplösning) eller föra över fönster mellan primärskärm och ritplatta.

Ritplattan kopplas in till datorn, den har inte något eget batteripaket eller operativsystem.

Permalänk
Medlem

Tack !

Visa signatur

Är det här man ska skriva upp vilken dator man använder?
Ballongmoddat hopkok som kyls med vatten och kopplat till ett gäng skärmar med en massa pixlar.
Duger det??

Permalänk
Medlem

Finns ritplattan kvar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av s1lvertunga:

Finns ritplattan kvar?

Några dagar sent, men ja - den är kvar