Permalänk
Medlem

AMD Ryzen 5 5600

CPUn köptes i slutet på sommaren via Inet. Den är i gott skick, körs enligt ordinarie specifikationer och säljs p.g.a. uppgradering. Den medföljande fläkten finns kvar. Digitalt kvitto finns, men delas med ett RAM-kit som jag har kvar. Kan tänka mig att lämna ut det, men jag är hellre behjälplig vid eventuella returer.

Jag ser gärna att en affär görs emellan 4 ögon och jag kan mötas upp i Stockholm på fredag efter 17-tiden om behovet finns. I övrigt gäller bud i tråden, skicka PMs om ni har frågor.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 000 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

1050+frakt

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 100 kr plus frakt eller eventuellt möte i Stockholm :)
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem

1150 kr + frakt

Visa signatur

X2 3800+ A64 Manchester (10*240, 2400 mhz 1.55v), MSI K8N NEO 2 Platinum, 2048 mb Corsair TwinX 3200C2 (2.5-3-3-8, 200 mhz, 2.75v), AIW X800XT (544/544), 74 gb Raptor, 250 Seagate, Tagan 480w

Permalänk
Medlem

1200+f

Visa signatur

;)

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 200 kr Kan mötas upp i Stockholm!
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 300 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Då det har kommit in en del bra bud så tänkte jag avrunda annonsen imorgon bitti. För dem som vill mötas upp i Sthlm, var gärna tydliga med det i buden. Jag ämnar att kolla av trådarna och ta med mig där komponenter där det vinnande budet nämner att de vill träffas i Stockholm.
Tid och plats kan vi komma överens om under dagen, men jag håller mig gärna centralt i Stockholm (blir knepigt att åka runt till olika ställen) och jag tänker mig kl efter 17 och någon timme framåt (det beror lite på hur många som vill mötas upp).

Permalänk
Medlem

Ämnar att sälja till Lerners för nu, återupptar detta om det inte blir av.

Permalänk
Medlem

Jag är inte längre intresserad och hoppar av

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alfonz47:

1 200 kr Kan mötas upp i Stockholm!

Du har PM!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad