Permalänk
Medlem

En klurig fråga

Har en liten fråga... har letat runt ganska mkt på nätet men jag hittar inte det jag vill ha så jag tänkte att nån här kanske kunde hjälpa mig )

jag behöver en laddare till en dell inspirion 8500 till en bil så man kan ladda den typ i cigg uttaget.. 12 volt helst... nån som vet vart amn kan köpa detta?

Visa signatur

Jag har en stor dator har du?

Permalänk
Avstängd

fråga dell kanske

Permalänk
Medlem

Oh..

Ring Dell på 08 585 365 97 o kolla läget.
Lite sent svar kanske, antar att du redan fått svar på din fråga.

Permalänk
Medlem

Efter en sökning på http://www.clasohlson.se/ efter "batterieliminator" hittade jag denna produkt. Art. nr. 32-5502

Svårare än så var det inte.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kalle
Efter en sökning på http://www.clasohlson.se/ efter "batterieliminator" hittade jag denna produkt. Art. nr. 32-5502

Svårare än så var det inte.

Svårare blir det om man sett en DELL-laptops strömingång som ser ut som en tjockamång. Om 32-5502 bara klarar de där prupparna som syns på bilden på clasohlson.se är den inte värd att inhandla.

Visa signatur

"... ååh ja lättar ja flyger ja svävar fram..."

Permalänk
Medlem

Hehe.... Svårare blir det om man sett en DELL-laptops strömingång som ser ut som en tjockamång.

Hur ser denna tjockamång ut? Blev nyfiken.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kalle
Hehe.... Svårare blir det om man sett en DELL-laptops strömingång som ser ut som en tjockamång.

Hur ser denna tjockamång ut? Blev nyfiken.

Härna:

Det är nån sorts trekantsvariant. Kanske är mer utbredd än vad jag vet?

En polare har nästan lyckats bryta av en av pinnarna när han skulle mosa in hankontakten...

Visa signatur

"... ååh ja lättar ja flyger ja svävar fram..."

Permalänk
Medlem

I rest my case. Ja det blir väl till att kontakta återförsäljaren som ni sa.

Permalänk
Medlem

mm allt ska vara special... dell har säkrat att folk återkommer och köper svindyra laddare i original från dem o ingen annan eftersom de antagligen har något korktat patent på sin kontakt eller nåt.. pissigt men så är det nuförtiden... Fixade en laddare via dell till min tjejkompis... gick på lite över 700....

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Ballt... snyggt pris ;)...

Permalänk
Medlem

Jo, eller hur...

Permalänk
Medlem

Re: En klurig fråga

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Grymtolf
Har en liten fråga... har letat runt ganska mkt på nätet men jag hittar inte det jag vill ha så jag tänkte att nån här kanske kunde hjälpa mig )

jag behöver en laddare till en dell inspirion 8500 till en bil så man kan ladda den typ i cigg uttaget.. 12 volt helst... nån som vet vart amn kan köpa detta?

letareda på ett ställe som heter MobilData (har för mej att dom heter så) dom bakar alla sånna laddare åt oss på jobbet
har tyvär inget nr till dom:(

Visa signatur

10100111001