Permalänk

Airpods Pro 2

Hej, fick dessa Airpods pro i present från utlandet. Nya aldrig använda pappret sitter fortfarande på de. Jag är nöjd med mina sony hörlurar så jag tänkte sälja de. Dessa är den nyaste versionen med inbyggd Airtag och förbättrad noise cancelling och transparency. Tyvärr inga tillbehör eller låda. Kan fraktas spårbart eller hämtas i Borås. Mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Att döma av bilderna ser det ut som om den legat i en ficka med tanke på luddet här och där. Varför skulle man lägga en AirPod PRO i fickan med pappersskyddet på fortfarande? Och om det var en present, varför inte behålla lådan eller framförallt laddkabeln?

Permalänk
Skrivet av Specias:

Att döma av bilderna ser det ut som om den legat i en ficka med tanke på luddet här och där. Varför skulle man lägga en AirPod PRO i fickan med pappersskyddet på fortfarande? Och om det var en present, varför inte behålla lådan eller framförallt laddkabeln?

Min morsa köpte hörlurarna när hon var på semester i USA, för att spara på plats i resväskan slängdes lådan.

Permalänk

Kanske jag borde har varit mer tydlig, har kollat på serie nummret på insidan och serienummret är 'HQFQ9L7922'. varsågod att kolla upp de på apple hemsida. här den bästa bilden jag kan få på serie nummret https://imgur.com/a/bRJRyMD
hörlurarna har aldrig kopplats till någon enhet så de visar som obekräftad köp datum på apples sida

Inlägg (citering) redigerat efter liten rensning i tråden. // MOD
Permalänk
Medlem

Laddare och dylikt ginns dock eller…?

Visa signatur

Om du blickar bakåt så kommer du att snubbla…

Permalänk
Medlem

*finns

Visa signatur

Om du blickar bakåt så kommer du att snubbla…

Permalänk
Medlem

Börjar med bud på 1700+frakt

Visa signatur

Blank

Permalänk
Medlem

Fortsätter med bud på 1800+frakt

Visa signatur

Kinnarps 8000

Permalänk
Medlem

Du råkar inte veta ifall garanti o.dyl funkar här Sverige?

Visa signatur

Om du blickar bakåt så kommer du att snubbla…

Permalänk

1900kr + frakt

Permalänk
Medlem

Funderar på att buda men undrar om laddare och dyl medföljer...

Visa signatur

Om du blickar bakåt så kommer du att snubbla…

Permalänk
Medlem

OK såg nu att inga tillbehör medföljde.

Visa signatur

Om du blickar bakåt så kommer du att snubbla…

Permalänk
Skrivet av joelfrezghi:

1900kr + frakt

drar tillbaka mitt bud

Permalänk
Medlem

Är ts beredd att sälja under utgångspris, och hur länge ska budgivningen pågå?

Frågar då jag annars köper nya airpods pro 2 med tillbehör och kvitto för ~2600:- hos halebop.
#19827385

Visa signatur

Kinnarps 8000

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 000 kr Plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.