Fredagspanelen 277: Intel-lektuellt samtal

Permalänk
Melding Plague

Fredagspanelen 277: Intel-lektuellt samtal

André och Noelia går igenom det som har publicerats under veckans gång, vilket inkluderar test av Intel-processorer, försämrad försäljning av grafikkort och häxkarlar.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
DingDongerMcDongface

Vill ändå ge @Enviro cred för bilden, har alltid undrat hur jag kommer se ut som 70-åring och åtminstone 7 svåra år. Nu vet jag 😂

Permalänk
Medlem
Skrivet av landmarks:

Vill ändå ge @Enviro cred för bilden, har alltid undrat hur jag kommer se ut som 70-åring och åtminstone 7 svåra år. Nu vet jag 😂

Ser ut som du knäckt extra hos postnord nu under black week och vill bara sova hela helgen nu.

Permalänk
Medlem

Itel-lektuell, AMD var ju roligt asså!

Visa signatur

🖥️:Phanteks Evolv X | Ryzen 7 5800X3D | Noctua nh-d15 chromax.black | 8x Noctua NF-P14s Redux 1500 | Gigabyte x470 Aorus Gaming 7 Wifi | Kingston Renegade 32Gb 3600Mhz | Samsung 990 Pro | ASUS TUF 3080 12Gb | Cougar CM 700W | Acer XB27HU | Mionix Naos QG | CM Storm QuickFire TK MX Blue |

"Bättre bli motbevisad - än förklarad skyldig"

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av landmarks:

Vill ändå ge @Enviro cred för bilden, har alltid undrat hur jag kommer se ut som 70-åring och åtminstone 7 svåra år. Nu vet jag 😂

Jag ser i alla fall riktigt riktigt snygg ut!

Permalänk
DingDongerMcDongface
Skrivet av Enviro:

Jag ser i alla fall riktigt riktigt snygg ut!

Tur att du är snygg för oss båda!

Permalänk
Medlem

Vilken bild, ser inget juu

Permalänk
Medlem

Finner det intressant kring ämnet om att "fula" med priser inför BF exemeplvis, hur lirar detta med t.ex. de otroligt sunkiga systemet som @inet och @webhallen kört med, dvs "drops" i streams? Här har man ju lagt upp "drops" erbjudande på separat sida kontra vad produkten faktiskt kostar på deras BF-sidor.

Kommer båda dessa åf:s behöva utgå från drop-priset om de t.ex. rear ut varan/varorna under mellandags-rean?

Visa signatur

<(.__.<)

Permalänk

Jag tycker ni gör det bra. Blir intressant när Jonas kommer tillbaka från föräldrarledigheten. Jonas och Noelia pratar lika mycket. Så det blir kul att se hur det blir? Jonas och Andre lär funka bra! Jonas sköter snacket, Andre flikar in.

Visa signatur

9900k på vatten

Permalänk
Medlem
Skrivet av NeZo:

Finner det intressant kring ämnet om att "fula" med priser inför BF exemeplvis, hur lirar detta med t.ex. de otroligt sunkiga systemet som @inet och @webhallen kört med, dvs "drops" i streams? Här har man ju lagt upp "drops" erbjudande på separat sida kontra vad produkten faktiskt kostar på deras BF-sidor.

Kommer båda dessa åf:s behöva utgå från drop-priset om de t.ex. rear ut varan/varorna under mellandags-rean?

Sunkigt system? Missat någon drop och blivit butthurt?

Ser hellre riktigt bra priser i begränsad upplaga än att jaga priser utanför ett sådant system.

Permalänk
DingDongerMcDongface
Skrivet av Xyberly:

Ser ut som du knäckt extra hos postnord nu under black week och vill bara sova hela helgen nu.

Allra minst! Lika knäckt som den där TV:n jag kastade in i lastbilen "Fragile", betyder det något kanske?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreas89:

Sunkigt system? Missat någon drop och blivit butthurt?

Ser hellre riktigt bra priser i begränsad upplaga än att jaga priser utanför ett sådant system.

Jag missade inget jag var ute efter, men jag får väl fortfarande ha min åsikt om att jag tycker upplägget är sunkigt, precis som att du tycker det är bra?

Visa signatur

<(.__.<)

Permalänk
Medlem
Skrivet av NeZo:

Jag missade inget jag var ute efter, men jag får väl fortfarande ha min åsikt om att jag tycker upplägget är sunkigt, precis som att du tycker det är bra?

Jag frågade om anledningen till att du tycker att det är sunkigt?

Permalänk
Medlem

Funderar på om inte ’Intel-aktuellt samtal’ hade kunnat vara ännu mer ordvitsigt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av NeZo:

Finner det intressant kring ämnet om att "fula" med priser inför BF exemeplvis, hur lirar detta med t.ex. de otroligt sunkiga systemet som @inet och @webhallen kört med, dvs "drops" i streams? Här har man ju lagt upp "drops" erbjudande på separat sida kontra vad produkten faktiskt kostar på deras BF-sidor.

Kommer båda dessa åf:s behöva utgå från drop-priset om de t.ex. rear ut varan/varorna under mellandags-rean?

Intressant fråga, förmodar att det landar i om det där är ett för begränsat erbjudande för att kunna anses ha varit ett allmänt pris på produkten. Vore intressant att se utfallet...

OM det räknas som ett lägsta pris för produkten så kan det ju bli knepigt att marknadsföra just den produkten som nedsatt igen de närmaste 30 dagarna därefter.

Vet dock inte om det ska tolkas som att du är irriterad på Inet och Webhallen för att de gjort detta specifikt i samband med "Black Friday" eller om det mer allmänt väcker irritation med den typen av erbjudanden? Även andra har ju iaf jobbat med "drops" i närtid, Komplett t.ex., förmodligen fler.

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304