Fredagspanelen 278: (O)säkra kort

Permalänk
Melding Plague

Fredagspanelen 278: (O)säkra kort

Dunderduon Noelia och André äntrar studion för att prata om veckan som gått, med fokus på allt från säkerhet till julkänsla.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

whats ap använder jag enbart i jobbet i östeuropa, asien och usa så använder alla whatsap i jobbet. privat bara 1 person/grupp (ie grupp av personer) annars ogillar jag allt med mobilelände. vill man nåt kan man ses eller ringa i värsta fall skicka ett mejl mvh gammgubben

Visa signatur

Arne Berg

Permalänk
Medlem

Hmmm, på bilden ser det ser ut som André sitter och tillber högre makter.

Permalänk
Medlem

Kul fredagspanel. Jag får också samtal från storbritannien rätt ofta sedan kanske ett halvår tillbaka. Självklart svarar man ju aldrig.

Använder mest whatsapp, men tyvärr har man märkt sista tiden att det börjar använda samma system som messenger. vilket är sämre än gamla whatsapp.
Messenger tycker jag verkligen inte om. Varför blir inte rutan större när man skriver längre meddelande. nä, två eller tre rader är max.

Nu skulle man nästan i princip börja med sms igen. Tack vare det nya systemet blir det mer likt de andra tjänsterna.

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
Medlem
Skrivet av makatech:

Hmmm, på bilden ser det ser ut som André sitter och tillber högre makter.

De ser allmänt trötta och utarbetade ut bägge två, tycker jag. Vem sjutton valde bilden?

Visa signatur

5900X | 6700XT

Permalänk
Medlem

Dags att välja bättre screenshots? Ni ser så trötta ut.
Hoppas ni snart får lite välbehövlig julledighet.

Med det sagt, tack för ännu en trevlig fredagspanel.

Visa signatur

Laptop: Lenovo Legion 5 (Ryzen 5 5600H, 16GB, RTX 3060) OS: Windows 11 Pro

TV: LG C1 65" ✪ Konsol: PS5 (+2TB SSD & 4TB HDD), PS3 Fat (960GB SSD), PS3 Slim (500GB SSD), PS Vita

Reciever: Onkyo TX-NR676E ✪ UHD Blu-ray: Panasonic DP-UB820 ✪ CD-spelare: Onkyo C-7030

Högtalare: Focal Chorus 726, XTZ 10.16 ✪ Hörlurar: beyerdynamic DT 700 PRO X ✪ DAC/AMP: Fosi Audio Q4

Permalänk
Medlem

Tack för en najs och informativ podd!

Ååå här kommer lite konstruktiv kritik:
Jag kan inget om ljudteknik men måste ni verkligen ha mikrofonen mot strupen?
Speciellt Andrés mikrofon satt galet så man hörde minsta lilla svälj för att inte tala om när det skulle drickas vatten!

Förutom det som sagt tack för en bra podd!
Allt gott!
Henrik

Permalänk
Medlem

Någonting sådant här hade varit en bättre thumb

Visa signatur

Windows 11 Pro | Intel i7 8700 | ASUS Prime Z370-P | Corsair 16GB 3000MHz | ASUS GTX 1080 | Fractal Design Define S | Corsair RM750x | Hyper 212 EVO

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av Hench:

Tack för en najs och informativ podd!

Ååå här kommer lite konstruktiv kritik:
Jag kan inget om ljudteknik men måste ni verkligen ha mikrofonen mot strupen?
Speciellt Andrés mikrofon satt galet så man hörde minsta lilla svälj för att inte tala om när det skulle drickas vatten!

Förutom det som sagt tack för en bra podd!
Allt gott!
Henrik

Beror ju lite på vad man har på sig. Olika mic-placeringar osv. Prio är ju att vi hörs, men det är ju bra om bara rösterna hörs och inget annat.. Nästa gång ser jag till att annat ljud plockas bort.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joppis:

<Uppladdad bildlänk>

Någonting sådant här hade varit en bättre thumb

Fasiken, satt och skulle precis ladda upp nästan samma bild.

Visa signatur

Laptop: Lenovo Legion 5 (Ryzen 5 5600H, 16GB, RTX 3060) OS: Windows 11 Pro

TV: LG C1 65" ✪ Konsol: PS5 (+2TB SSD & 4TB HDD), PS3 Fat (960GB SSD), PS3 Slim (500GB SSD), PS Vita

Reciever: Onkyo TX-NR676E ✪ UHD Blu-ray: Panasonic DP-UB820 ✪ CD-spelare: Onkyo C-7030

Högtalare: Focal Chorus 726, XTZ 10.16 ✪ Hörlurar: beyerdynamic DT 700 PRO X ✪ DAC/AMP: Fosi Audio Q4

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av Joppis:

<Uppladdad bildlänk>

Någonting sådant här hade varit en bättre thumb

Skrivet av Mono:

Fasiken, satt och skulle precis ladda upp nästan samma bild.

Haha ni har ingen känsla för dramaturgi

Permalänk
Medlem

Tack Andremedia och Oneilia.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem
Skrivet av makatech:

Hmmm, på bilden ser det ser ut som André sitter och tillber högre makter.

Kanske är en föraning till hur André kommer se ut under Steam Game Awards

Visa signatur

Windows 11 Pro | Intel i7 8700 | ASUS Prime Z370-P | Corsair 16GB 3000MHz | ASUS GTX 1080 | Fractal Design Define S | Corsair RM750x | Hyper 212 EVO