Permalänk

Enklare bärbar sökes

Söker efter en bärbar dator till min kära mor i julklapp.
Hon surfar bara så tänker mig något väldigt enkelt. Hon sitter idag på en intel celeron så en i3/i5 är ju ett rejält lyft.
Befinner mig i Borås.
Tänker mig runt en tusenlapp.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Torrent Compact Nätagg: RM 1000x CPU: i5 12600K GPU: RX 7900 XT Red Devil 20GB RAM: Corsair LPX DDR4 3600MHz

Permalänk
Medlem

Måste datorn ha fungerande batteri?

Permalänk
Skrivet av Edgar:

Måste datorn ha fungerande batteri?

Beror på övriga specs.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Torrent Compact Nätagg: RM 1000x CPU: i5 12600K GPU: RX 7900 XT Red Devil 20GB RAM: Corsair LPX DDR4 3600MHz

Permalänk
Medlem

Har en Lenovo yoga med I5, 8gb ram, 256gb disk & 1060ti, fungerande batteri 1h+.
enda minustecknet är en trasig startknapp...
datorn är nu 3 år.

Visa signatur

Jag tar jobbet med mig hem, i form av Tinitus.

Permalänk
Skrivet av Nbwu:

Har en Lenovo yoga med I5, 8gb ram, 256gb disk & 1060ti, fungerande batteri 1h+.
enda minustecknet är en trasig startknapp...
datorn är nu 3 år.

Hur startar man den då? 😅

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Torrent Compact Nätagg: RM 1000x CPU: i5 12600K GPU: RX 7900 XT Red Devil 20GB RAM: Corsair LPX DDR4 3600MHz

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av jonasmann1:

Hur startar man den då? 😅

Kan inkludera gemet som är provisorisk startknapp om du vill
startas för tillfället genom att gemet sätts in i reset-hålet på den, går säkert att reparera startknappen om man är lite händig.

Visa signatur

Jag tar jobbet med mig hem, i form av Tinitus.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nbwu:

Har en Lenovo yoga med I5, 8gb ram, 256gb disk & 1060ti, fungerande batteri 1h+.
enda minustecknet är en trasig startknapp...
datorn är nu 3 år.

Såldes verkligen Yoga-modellerna med så kraftfulla grafikkort? Tänker att det låter mer som en Legion-modell.

Permalänk

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Torrent Compact Nätagg: RM 1000x CPU: i5 12600K GPU: RX 7900 XT Red Devil 20GB RAM: Corsair LPX DDR4 3600MHz