1440p 240hz | 1080p 280hz | 1440p 165hz | 4k 60hz

Permalänk
Medlem

Då har klockan slagit 12, jag skickar PM till dem med högst bud, tack för visat intresse till resten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av shaakz:

Får dra tillbaka annonsen gällande Swedx skärmen tyvärr, skulle ta en bild på pixelfelet (inte haft skärmen igång på över ett år), men fick inte igång den alls, powerled lyser men reagerar inte på fjärrkontrollen alls (ja den har batterier), så den åker nog på tippen istället. Om du känner dig äventyrlig kan du få för endast frakten.

Skrivet av ch1llone:

450 kr Swedx SM-32k1-01

Hej, se ovan. Erbjuder dig samma som tidigare intessant att bara betala frakten om du vill se om du får igång den.

Permalänk
Medlem

Såg att skärmen var trasig nu. Ska ej laga den. Har också för mycket på min tallrik.

Visa signatur

Chassis: Fractal Design Define R4 CPU-cooling: NH-D14 with Arctic MX-6 paste CPU: Ryzen 5 3600XT MOTHERBOARD: Gigabyte X570 Aorus Elite MEMORY: 2x KF3600C16D4/16GX
GFX: EVGA GeForce RTX 3060 XC 12GB
PSU: Seasonic Focus GX 750W
HDD: Samsung 980 Pro 2TB
MONITOR: Acer predator XB273U

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 600 kr Omen x 27
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Gällde mitt bud 2600 för omen + swedx? 😅

Permalänk
Medlem
Skrivet av ncox:

2 600 kr Omen x 27

Tjenare, avslutade vid 12:00 så vinnaren har fått ett PM precis, skulle det inte gå i lås hör jag av mig till dig, då får du köpa den för samma pris som denna bjöd såklart (2400 + frakt).

Permalänk
Medlem
Skrivet av ncox:

Gällde mitt bud 2600 för omen + swedx? 😅

Swedx = trasig tyvärr, så drog tillbaka den från annonsen i tidigare inlägg, gick på ditt bud för endast Omen X, återkommer om det blir aktuellt.

Permalänk
Medlem

Blev alla skärmar sålda eller finns det någon kvar?

Visa signatur

Kinnarps 8000

Permalänk
Medlem

Sorry, glömde uppdatera, allt är sålt.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad