Andra CES-dagen bjuder på brun överraskning

Permalänk
Melding Plague

Andra CES-dagen bjuder på brun överraskning

Första riktiga mässdagen närmar sig med stormsteg och innan dess rapporterar SweClockers om hur läget varit under teknikäventyrets andra dag.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Sugen på att se lite mer om short throw projektorn ni nämnde

(pewpew ni är roliga ni)

Permalänk
DingDongerMcDongface
Skrivet av HappyPie:

Sugen på att se lite mer om short throw projektorn ni nämnde

(pewpew ni är roliga ni)

Vi får se om det kanske går att ordna idag!

Permalänk
Medlem

Väldigt trevliga klipp! Men...

inväntar fortfarande sammanfattningen på hur många miljoner ni dragit in på Black Jack hittills

Permalänk
DingDongerMcDongface
Skrivet av SnowgubbeN:

Väldigt trevliga klipp! Men...

inväntar fortfarande sammanfattningen på hur många miljoner ni dragit in på Black Jack hittills

@Enviro försöker övertala mig om att det är en bra idé, vi får se om han lyckas

Permalänk
Medlem

Måste bara säga att det var ett förjävla bra val att klippa bort skiten (håret) stor förbättring

Permalänk
Medlem

Gissar att @UndaC redan lagt beställning på QD-77?

Bra dag, känns verkligen som CES från förr, med mycket roliga nyheter

(ps: Låt varandra prata till punkt)

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av medbor:

Gissar att @UndaC redan lagt beställning på QD-77?

Bra dag, känns verkligen som CES från förr, med mycket roliga nyheter

(ps: Låt varandra prata till punkt)

Känner mig lite bränd på gen 1 så kommer nog se lite vad andra gör med panelen. Hoppas att Sony kanske växer upp och slutar använda äckliga mediatek-kretsar tex

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Medlem
Skrivet av UndaC:

Känner mig lite bränd på gen 1 så kommer nog se lite vad andra gör med panelen. Hoppas att Sony kanske växer upp och slutar använda äckliga mediatek-kretsar tex

Jag sitter på andra sidan (lg) och har inget alls att klaga på. Kör den som skärm från pc, får uppdateringar ibland. Ställde in bilden en gång och inte behövt tänka

Ibland tror jag entusiaster letar fel

Kan inte komma på en gång jag skulle bry mig om processorn i en tv

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av medbor:

Jag sitter på andra sidan (lg) och har inget alls att klaga på. Kör den som skärm från pc, får uppdateringar ibland. Ställde in bilden en gång och inte behövt tänka

Ibland tror jag entusiaster letar fel

Kan inte komma på en gång jag skulle bry mig om processorn i en tv

Problemet med mediatek är att de bara har två hdmi 2.1 och en av dem brukar vara vigd till earc så i praktiken har man bara en hdmi 2.1 input. Är så på de flesta förutom Samsung och LG.
(TCL har lyckats kringgå det delvis genom att göra om en av de andra portarna till earc så att man iaf får två fulla hdmi 2.1 har jag för mig)

Visa signatur

240p är livet