Vilken mobil skulle du tänka dig köpa just nu?

Permalänk
Medlem

Re: Vilken mobil skulle du tänka dig köpa just nu?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=AnderZ=-
Japp som topicen lyder =P vilken mobil skulle du kunna tänka dig köpa just nu ?

Ingen. Är nöjd med min SonyEricsson T300

Visa signatur

Its not the fart that kills, its the smell....
(Det är inte farten som dödar, det är smällen....)

Permalänk
Medlem

Jag har nyss köppt en T610

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e

Permalänk

tack för alla svar .. men tyvärr föll jag för Nokia 7210 pga mycket bra pris för en sån fin telefon

Visa signatur

Intel Core2Duo E8400 - Gigabyte EP35-DS4 iP35 - Corsair 4x2048MB PC2-6400 - Gainward 8800GT 512MB - Antec Sonata 500 -

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReToX

Nokia 6600 hade inte varit så illa

Kommer inte den 4:e kvartalet?!

Visa signatur

Im your mother Luke...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cyr
Siemens S55 (eller SL55 om du har mycket pengar...)

Mkt pengar? 3899:- för den är inte så jäkla mkt...ska själv köpa den. Ruskigt fin :}

Visa signatur

If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.

Permalänk
Medlem

Lånar tråden lite.

Jag är ute efter en ny telefon nu efter att ha härjat med en 6210 under ett antal år. Den ska ha mp3-spelare och kamera (helst inbyggd) och gärna annat skoj som minnnesläsare etc. Enda jag hittat så långt är Qtek 7070 men det negativa är att den inte har Java (inga spel billigt och enkelt), Windows :D, att den bara är på engelska och att kameran är en plugin. Kikat lite på Neonode N1 också men det fanskapet kommer väl aldrig komma ut på marknaden. Har ett annat lite udda önskemål. Det är att jag gärna vill vara hyffsat ensam om mobilen, det ska inte vara någon dussinmobil som varenda liten fjortonåring går omkring med sen.

Visa signatur

[b]GKKE![/b]

Permalänk
Medlem

den jag skulle kunna tänka mig köpa är en Sony-Ericsson T610 .. fast å andra sidan så är jag supernöjd med min Ericsson T39m, den har ju allt som T610 har i stort sett... förutom färgdisplay och massa onödiga spel + kameran...

Visa signatur

W10 - Fractal Design Define S - Asus ROG x570f
3700x @ 4.25GHz - 2x16GB Corsair Dominator @ 3733c16 - Asus VG279QM
Asus RTX 2070 Super Dual EVO - RM750x - G305 - G533 - DuckyOne2Mini

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Christoffer
Kommer inte den 4:e kvartalet?!

Ah "just nu", tänkte inte på det

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hedgren
Har ett annat lite udda önskemål. Det är att jag gärna vill vara hyffsat ensam om mobilen, det ska inte vara någon dussinmobil som varenda liten fjortonåring går omkring med sen.

Du klarar dig bra om du slopar allt från Nokia och Ericsson till en början.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jonte[YoT]
Du klarar dig bra om du slopar allt från Nokia och Ericsson till en början.

Hehe, ja, har tänkt på det. Blir nog en Qtek ändå. Udda blir man iaf, och hatad för den delen med MS-telefon :D.

Visa signatur

[b]GKKE![/b]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bullen
Mkt pengar? 3899:- för den är inte så jäkla mkt...ska själv köpa den. Ruskigt fin :}

Det är möjligt men för de flesta är 3899 kr ganska mycket pengar.

Visa signatur

Lätt som Paj

Permalänk
Medlem

en r310.. "hajen" om den fanns o köpa ny. =P
annars e jag nöjd med min t610.. p800 skulle säkert vara en rolig leksak men jag personligen tycker inte att jag har behov av en sån.. dessutom kommer det väl nån efterföljare till den snart..

enda jag skulle kunna tänka mig o köpa med tanke på vad jag har är väl någon 3g lur.. eller en ny t610 när den kommer i andra färger fast dom kanske redan kommit..

t610 rekomenderas iaf helt klart
känns mycket mer tålig än vad jag hade förväntat mig.. förra telefonen jag hade var en r310.. sen så har den ju massa roliga grejjor.. bluetooth o kamera är väl de jag tyckt varit mest intressant o leka me hittills..

Permalänk
Medlem

Den där nya budget-motorolan verkar ju vara prisvärd till tusen (999).
Färgskärm, polyfona ringsignaler spel och allt annat onödigt för under tysingen. En sån skulle kunna införskaffas.

Annars, om man hade en lite större sedelbunt, så skulle jag nog villa ha dendär nya siemens som nästan är helt rund när man inte har fällt ut knapparna. Fast som sagt, lite dyr kanske.

Visa signatur

.Philips s20.

Permalänk
Medlem

-=AnderZ=-: Exakt samma läge som dig och jag har också bestämmt mig för en 7210 Den är grym och prisvärd

Visa signatur

Dator: Dell Inspiron 9300 | Pentium M 740 | 256MB Geforce 6800Go | 1024MB DDR2 | 17" WUXGA (1920 x 1200)
Tillbehör: Logitech Z-5300 | Logitech UltraX Flat Keyboard | Logitech MX500 | fUNC surface 1030
Mobil: Sony Ericsson P1i

Permalänk
Medlem

nokia 7110
hade det inte varit för att batteriet glappade som fan så hade jag haft den fortfarande

Visa signatur

...