Erfarenhet av datorprylar.com

Permalänk

Erfarenhet av datorprylar.com

Ja precis som topic. Någon som har någon erfarenhet av datorprylar.com? Dom är ju ruskigt billiga och funderar på att beställa därifrån men vill vara säker på att det är en pålitlig affär.

Visa signatur

Set My Path

Permalänk
Medlem

Jo dom är bra många som är på JensofSweden support forumet handlar där och jag har ägaren på ICQ och vi pratar lite då och då....
Och dom har bra priser

//BigMan
Jos support crew

Permalänk

Det låter bra. Då kommer jag börja handla därifrån i framtiden.
Hur lång tid tar det innan man får sina grejor?

Visa signatur

Set My Path

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Golvplankan
Det låter bra. Då kommer jag börja handla därifrån i framtiden.
Hur lång tid tar det innan man får sina grejor?

Man kan ju iofs kolla på sidan.

"3. Leveranstid
Dina varor levereras till dig inom 3-5 vardagar, förutsatt att vår leverantör har varan i lager. I övriga fall kan vi ej garantera någon leveranstid, detta beror helt och hållet på den tid det tar för vår leverantör att leverera varorna till oss. Kunden har rätt att avbeställa ordern men endast innan den skickats iväg från oss."

Permalänk
Medlem

jag kollade deras priser.. jag trot www.mycom.se e billigare.. men hur dom är förövrigt vet jag inte

nån annan som vet om Mycom.se?
oj lite off topic..

Visa signatur

//ANdreas Johansson

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av doFFen
Man kan ju iofs kolla på sidan.

"3. Leveranstid
Dina varor levereras till dig inom 3-5 vardagar, förutsatt att vår leverantör har varan i lager. I övriga fall kan vi ej garantera någon leveranstid, detta beror helt och hållet på den tid det tar för vår leverantör att leverera varorna till oss. Kunden har rätt att avbeställa ordern men endast innan den skickats iväg från oss."

Det stämmer kanske inte alltid?

Visa signatur

Set My Path

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TordYvel
jag kollade deras priser.. jag trot www.mycom.se e billigare.. men hur dom är förövrigt vet jag inte

nån annan som vet om Mycom.se?
oj lite off topic..

Dom saker jag tänkt beställa är dyrare eller så finns dom inte.

Visa signatur

Set My Path

Permalänk
Medlem

Har inte haft några problem med datorprylar.com.. Det var en gång det tog två veckor för leveransen, men det berodde på deras leverantör..

Visa signatur

AMD 2100+ @ 1730Mhz | MSI KT3 Ultra2 | 512Mb DDR 1 256 TwinMos 1 256 NoName | 1 120Gb Maxtor Fluid 1 40Gb Seagate |

Permalänk
Medlem

Tycker datorprylar.com är riktigt bra har visserligen beställt bara en gång och då fick jag sakerna efter 3 dagar sen var det så att rehobusen inte fungerade skickade in den och fick en ny efter 1 vecka inga problem alls med andra ord

Visa signatur

XP Barton 2500+@2200MHz / Abit NF7-S ver 2.0 / 2x512 MB pc3200 DDR/ 2x80GB westerndigital/ IBM 180GXP 120GB / ATI Radeon 8500 / Chieftec DX-01B-D / Nec FE950+ /Soundblaster Audigy 2 / Acer brännare 16x10x40x / pioneer DVD 116 / Antec Trueblue 480watt / nec nd-1300

Permalänk

Låter som en väldigt bra butik, och billig också
Någon av er som använde postförskot eller postgiro?

Visa signatur

Set My Path

Permalänk
Medlem

Re: Erfarenhet av datorprylar.com

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Golvplankan
Dom är ju ruskigt billiga....

Undrar vad dom är billiga på? Kollade igenom deras site lite snabbt, och hittade inget som inte http://www.styggapojken.com/ har billigare.

Visa signatur

| en überfet DATOR |

Permalänk

Ligger inte stygga pojken i Malmö?
EDIT: Dom har inte det jag vill ha. Litet sortiment.

Visa signatur

Set My Path

Permalänk
Medlem

Jo, ligger i Malmö, närheten av värnhem.
Har handlat ganska mycke där, alltid funkat bra, även när grejer krånglat.

Visa signatur

| en überfet DATOR |

Permalänk
Medlem