Permalänk
Medlem

ersätta Logitech g910

Hej

mitt g910 har börjat "glappa" på ena tangenten, förmodar den är sliten efter man tryckt lite hårt vid spelandet.
rengöring har inte hjälpt alls.
det jag letar efter är ett tangentbord med minst lika stora brytare som g910, (hatar små brytare som man missar när man måste göra flera knapp tryck snabbt, handledstöd,rgb,fullstorlek,mekaniskabrytare med återkoppling, gärna med usb hubb och gärna med telefon hållare som g910 dessa två sista saker är dock inte ett krav men är trevligt om det finns

någon som vet om ett tangentbord som motsvarar detta?
vet någon vilket tangentbord som ersatt g910?

vad får det kosta? spelar ingen större roll, jag betalar hellre mer för något jag trivs med än att snåla och störa mig på skiten var gång det ska användas.

det används främst för spel, men får gärna vara trevligt att skriva på då jag åtminstone skriver ett par a4 i veckan.

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk
Medlem

G910 finns ju fortfarande att köpa, så varför inte köpa ett likadant om du ändå är nöjd med tangentbordet?

Visa signatur

MSI PRO Z790-P WIFI | Intel i9 13900K | 128 GB DDR5
NVIDIA GeForce GTX 4070 12 GB
WD Black SN850X 2 TB Gen 4 | 2 x 1 TB Samsung 970 EVO Plus
3 x ASUS 27" | 1 x Philips 49"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Superfrog:

G910 finns ju fortfarande att köpa, så varför inte köpa ett likadant om du ändå är nöjd med tangentbordet?

jo det är ju ett alternativ men tyckte det var värt att kolla om det kommit något nyare med usb hubb, eller bättre telefonhållare osv då detta tangentbord ändå är rätt gammalt.

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk

Telefonhållare har så gott som ingen nuförtiden 🤔

Permalänk
Medlem
Skrivet av StuntmanMike:

Telefonhållare har så gott som ingen nuförtiden 🤔

lite synd, är rätt smidigt när man spelar och inte vill ha meddelandet på dataskärmen men ändå behöver kunna se det direkt.

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.