The Witcher 3: Wild Hunt – den stora tråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av evil penguin:

Om detta gäller laddningsskärmen så funkar vanliga "skip"-knappen (mellanslag, tror X på handkontroll?) så snart själva laddandet är klart.

Kanske är en slump men måste alltid vänta tills narratören snackat klart lol

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem

Klar med huvudäventyret nu. Börjar känna mig smått utmattad. Mindes faktiskt ingenting efter Kaer Morhen från förra genomspelningen. Tyckte väl inte slutet var särskilt engagerande nu heller ärligt talat.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem

Börjar få slut på quests på blood and whine. Bara huvudspåret kvar plus två kontrakt. Nivå 49 vad tusan sysslar folk med som ligger på nivå 99. new game plus möjligen men ändå

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem

Klar med blood and wine... Jag vet inte jag suger på the witcher. Lyckades fixa sämsta sluten rakt igenom hela äventyret trots google.

spoilers nedanför

Skickade ciri ut i cyberrymden. Därefter tar ensam Geralt självmord.

Tycker Olgierd är för mycket av en skitstövel så lyfter inte ett finger för att hjälpa honom mot Gud. En del tror Gaunter O´Dimm är djävulen men han har krafter bara Gud har och initialerna säger vem han är. Precis som de la croix syftar på DLC. Lärt mig hur de jobbar

Blood and Wine gick jag in på att trots allt försöka rädda bägge systrarna men det gjorde bara att alla strök med!

Trots detta tycker jag jag gjorde alla val för att behärska skitstöveln Geralt och få han att bli en hyvens prick!

Dold text
Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x