Permalänk
Medlem

AM3+ backplate sökes

Hej, söker en backplate för processorkylaren till AM3+ bräda, hade tänkt göra en DIY-lösning men har inte tiden just nu.

Det är alltså bara plattan som sitter bak på moderkortet jag behöver. 50:- + frakt?

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hallå! Jag tror jag har en backplate, minns bara inte om den kommer från en AM3 bräda eller en FM2 bräda men det är väl samma backplate? Kan skicka den, gratis givetvis Fast frakten får du betala

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av [SmR]BMF:

Hallå! Jag tror jag har en backplate, minns bara inte om den kommer från en AM3 bräda eller en FM2 bräda men det är väl samma backplate? Kan skicka den, gratis givetvis Fast frakten får du betala

Mvh

Edit: ge mig hålmåtten på mobot så är det ju lätt att kontrollera om backplaten passar

Permalänk
Medlem
Skrivet av [SmR]BMF:

Hallå! Jag tror jag har en backplate, minns bara inte om den kommer från en AM3 bräda eller en FM2 bräda men det är väl samma backplate? Kan skicka den, gratis givetvis Fast frakten får du betala

Mvh

Å vad bussigt! Hålbilden är ca 48x96mm !

Permalänk
Medlem
Skrivet av exhale315:

Å vad bussigt! Hålbilden är ca 48x96mm !

Stämmer på millimetern Dra mig ett pm med adress och tele så försöker jag lägga på lådan imorgon eller övermorgon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av [SmR]BMF:

Stämmer på millimetern Dra mig ett pm med adress och tele så försöker jag lägga på lådan imorgon eller övermorgon.

Done!