gillar inte komplett

Permalänk
Avstängd

gillar inte komplett

för ungefär en månad sen beställde jag ett twinmos/winbond minne och ett sapphire radeon 9700np och idag får jag reda av dom att grafikkortet har utgått för ganska så länge sedan och att dom inte kan erhålla mig med ett nytt grafikkort. men kan dom inte sagt det tidigare. eftersom jag beställde grafikkortet när det fanns måste dom inte skicka ett till mig endå????. men jag blev så j*vla arg så jag beställde ett radeon 9800pro ett sapphire allså istället men jag får väll hoppas att jag får det!!

Permalänk
Medlem

Re: gillar inte komplett

Citat:

Ursprungligen inskrivet av lutte
för ungefär en månad sen beställde jag ett twinmos/winbond minne och ett sapphire radeon 9700np och idag får jag reda av dom att grafikkortet har utgått för ganska så länge sedan och att dom inte kan erhålla mig med ett nytt grafikkort. men kan dom inte sagt det tidigare. eftersom jag beställde grafikkortet när det fanns måste dom inte skicka ett till mig endå????. men jag blev så j*vla arg så jag beställde ett radeon 9800pro ett sapphire allså istället men jag får väll hoppas att jag får det!!

Stackars dig, du får "nöja" dig med ett 9800pro istället Du blir säkert nöjd sen ska du se.

Permalänk
Hedersmedlem

Re: gillar inte komplett

Citat:

Ursprungligen inskrivet av lutte
måste dom inte skicka ett till mig endå?

Nej. Har du tänkt på möjligheten att lagerstatus kan visa fel?

Visa signatur

The variable 'brain' is declared but never used

Permalänk
Medlem

De kanske försökte få tag på grafikkortet åt dig men lyckades inte, och därför meddelade dig att de inte kunde leverera ett åt dig (Därför det tog sån tid dvs).

Visa signatur

"A good discussion is like a miniskirt; Short enough to pertain interest and long enough to cover the subject"
何回やっても何回やってもエロゲが終わらない

Permalänk
Avstängd

ja kanske det men jag tycker att dom kan infprmera om dom försöker jaga reda på ett och förvarna en om det.

Edit: det vart lite dyrare att köpa ett 9800pro eftersom man lever på 950kr i månan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lutte
ja kanske det men jag tycker att dom kan infprmera om dom försöker jaga reda på ett och förvarna en om det.

Edit: det vart lite dyrare att köpa ett 9800pro eftersom man lever på 950kr i månan

Tror inte dom har råd/tid & folk att hålla reda på allt och allas produkter, tyvärr.

Var det ett sånthär?

http://www.komplett.se/k/ki.asp?action=info&p=38495&t=278&l=2...

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

Det är inte ett PRO. Det har börjat säljas icke-pro nu och det var ett sånt du beställde.

Visa signatur

Ryzen 7 7700
Gigabyte B650 Eagle ax
2x16 GB RAM
Sapphire Radeon RX 7800 XT PULSE

Permalänk
Medlem

Hur bra är 9800 np? Likvärdigt med ett 9700 Pro? Har letat efter tester men inte hittat några.

Visa signatur

Tech Support: "I need you to boot the computer."
Customer: (THUMP! Pause.) "No, that didn't help."

Permalänk
Avstängd

vad snacka du för dynga eller rättare sagt vad snackar komplett för dynga om att det är ett pro kort...

Permalänk
Medlem

Det som Lutte har beställt ÄR ett 9800 PRO kort.
Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 128MB
AGP, ATI 9800PRO, DVI, TV-Out, Retail

Däremot undrar jag vad det är för skillnad på 9800PRO , 9800nonpro och 9800SE ?
Hastigheter , 4 eller 8 pipeline ?

Visa signatur

Racing to the limit , and beyond !!

Permalänk
Avstängd

tack blev lite orolig. jag har haft en taskig dag så om det skulle visat sig att den var ett nonpro skulle jag gått berserk

Permalänk
Avstängd

vad menar du fattar inte riktigt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Diesel
Det som Lutte har beställt ÄR ett 9800 PRO kort.
Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 128MB
AGP, ATI 9800PRO, DVI, TV-Out, Retail

Däremot undrar jag vad det är för skillnad på 9800PRO , 9800nonpro och 9800SE ?
Hastigheter , 4 eller 8 pipeline ?

Hastigheterna, ta dig en titt i grafikkortsforumet, där borde du hitta det.
Annars så finns det ju riktiga hårdvarusiter också...

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Avstängd

kan du rekomendera en sida som har testat detta grafikkort jag skulle vara evigt tacksam

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lutte
kan du rekomendera en sida som har testat detta grafikkort jag skulle vara evigt tacksam

www.neoseeker.com

Visa signatur

[ "The things you own end up owning you." -Tyler Durden, Fight Club ]
[ "This job would be great if it wasn't for the fucking customers." -Randal, Clerks. ]

Permalänk
Avstängd

tackar det var en bra sida