Permalänk

Shuttle PF20 Front panel design kit

Är det värt att köpa? eller räcker det med att köpa papper och editera själv eller vad får man med igentligen?

tänkte ifall man ska beställa en sån där när man beställer en shuttle.

Visa signatur

|Amd Athlon XP 2000+ |Soltek SL-75DRV-4 | 256mb pc2100 | IBM Deskstar 120gxp 120gb | 3com 10/100 | Gf4 MX440 | Hercules Prophetview 720 15" TFT | 22mbits trådlöst nätverk|

Permalänk
Medlem

jag tycker nog inte att det är värt de pengarna oavsett vad dom skickar med

mät måtten, fixa en mall i ditt program, klistra in en snyggve bild och skriv ut på önskat papper i godtycklig kvalitet

plocka fram en vass kniv(stanley/skalpell) och skär ut efter linjer i din mall
(drivebays/knappar/osv)

smeta dit innanför plexit (om den modellen du köper har plexi)

Visa signatur

Har varit på detta forum på tok för länge...

Permalänk

I designkittet finns det väl med klart plexi - ifall man har typ champangefärgat från början?

Visa signatur

Eating fords and shitting chevys since 1914

Permalänk

Det är en Shuttle SK-41G som jag ska köpa, men jag hoppar över design kitet, trodde eftersom de sålde ett design kit så måste det vara nåt lurt med plexit som följer med. t.ex 300kr för en ny front plexi skiva, 5 papper och ett program. så ifall man kan använda orignal plexi front varför säljer då shuttle ett nytt när man kan använda det gamla?

Visa signatur

|Amd Athlon XP 2000+ |Soltek SL-75DRV-4 | 256mb pc2100 | IBM Deskstar 120gxp 120gb | 3com 10/100 | Gf4 MX440 | Hercules Prophetview 720 15" TFT | 22mbits trådlöst nätverk|

Permalänk
Medlem

Jag tänkte lägga in en fräsch utskrift av den här bilden http://www.nasm.si.edu/ceps/rpif/ssp/shuttle.jpg bakom fronten på min Shuttle

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se