Permalänk
Medlem

Company of Heroes 3

Hej,
Har en CoH 3 kod till salu som jag fick med vid köp av 5800x3D. Aktiveras via SEGA's hemsida men hamnar i ditt steamkonto. Ingen hårdvarubegränsning. Skickas i PM efter swish.
Väl mött!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

För mig stod det att man inte har en giltig produkt i datorn när jag fösökte aktivera en nyckel från ett 5800x3d köp på min Ryzen 2700x dator, men när jag provade på min 5800x3D så funkar det fint.
Så tror inte man kan ge bort nyckeln till nån som inte har köpt rätt komponent, och då har de redan en nyckel. Men jag kan ha fel.

Visa signatur

2x Xeon E5-2699 v4, 256gb Quad Channel RAM, 2x nVIDIA 980ti
----
AMD Ryzen 5950X, 128gb Dual Channel RAM, 2x AMD 6900XT
----
Massiv amiga och 3dfx-samling.

Permalänk
Medlem
Skrivet av danedi:

För mig stod det att man inte har en giltig produkt i datorn när jag fösökte aktivera en nyckel från ett 5800x3d köp på min Ryzen 2700x dator, men när jag provade på min 5800x3D så funkar det fint.
Så tror inte man kan ge bort nyckeln till nån som inte har köpt rätt komponent, och då har de redan en nyckel. Men jag kan ha fel.

Det är en trestegsraket för att aktivera koden. Om man bara ser till att aktivera den första koden på datorn med Ryzen 5000-processorn så bör det fungera för att sen får man en univerell kod för nästa steg.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fredrik831:

Det är en trestegsraket för att aktivera koden. Om man bara ser till att aktivera den första koden på datorn med Ryzen 5000-processorn så bör det fungera för att sen får man en univerell kod för nästa steg.

Precis så. Har förtydligat annonsen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fredrik831:

Det är en trestegsraket för att aktivera koden. Om man bara ser till att aktivera den första koden på datorn med Ryzen 5000-processorn så bör det fungera för att sen får man en univerell kod för nästa steg.

Okidoke tack för korrekturen.

Visa signatur

2x Xeon E5-2699 v4, 256gb Quad Channel RAM, 2x nVIDIA 980ti
----
AMD Ryzen 5950X, 128gb Dual Channel RAM, 2x AMD 6900XT
----
Massiv amiga och 3dfx-samling.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad