Testpilot: Komplett a190 Epic Gaming PC – prisvärd prestanda

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Hoppas det gav lite tydlighet och är ni mer nyfikna på hur processen eller resonemanget bakom att skicka en produkt till en testpilot -ser ut, så fortsätt fråga så ska vi försöka ge en tydlig bild av vår sida av processen.

//Erik

Jag kan nog grunda min personliga ståndpunkt i att man helt enkelt inte vet hur processen ser ut bakom och därmed (med mängden dåliga erfarenheter från diverse andra tech-publikationer i bagaget...) vet man helt enkelt inte hur det faktiskt ser ut bakom sponsrade recensioner vilket bidrar till min skepsis för det, men den känslan kan vi ju kasta nu

Tack för ett otroligt bra och uttömmande svar!

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av SuperSverker:

Jag kan nog grunda min personliga ståndpunkt i att man helt enkelt inte vet hur processen ser ut bakom och därmed (med mängden dåliga erfarenheter från diverse andra tech-publikationer i bagaget...) vet man helt enkelt inte hur det faktiskt ser ut bakom sponsrade recensioner vilket bidrar till min skepsis för det, men den känslan kan vi ju kasta nu

Tack för ett otroligt bra och uttömmande svar!

Vi har ju en grundlig beskrivning av konceptet länkad i varje artikeln från testpiloterna, som åtminstone jag tycker är ganska uttömmande.

https://www.sweclockers.com/forum/trad/1422360-sweclockers-te...

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Vi har ju en grundlig beskrivning av konceptet länkad i varje artikeln från testpiloterna, som åtminstone jag tycker är ganska uttömmande.

https://www.sweclockers.com/forum/trad/1422360-sweclockers-te...

Den......

Har jag missat, tack!

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem

Ganska tråkig dator för en såpass saftig prislapp.

Visa signatur

MB: Asus Rog B550-F WiFi | CPU: Ryzen 5, 3600
GPU: RTX 4070TiS PNY Verto | Chassi: FD Meshify 2 compact
Ram: G.skill Trident Z, 14-14-14-34, 3200 Mhz, 2x 8gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lussarn:

Räknade ihop delarna, rör sig om ungefär 13-15% påslag (vet inte riktigt vad windows kostar). Det tycker jag är fullt rimligt om man inte vill bygga själv. Och grejerna är bra, inte en massa snikdelar.

Tre år garanti bara att skicka in vad jag förstår är också med.

Vilket påslag tycker ni hade varit rimligt då?

Windows kostar under 200kr...