Permalänk
Medlem

OnePlus billaddare skänkes

Tänker att jag skänker dessa mot fraktkostnad till nån som vill ha.

Helst om det är flera olika som vill ha. Har inte Oneplus längre så onödigt att det bara ligger.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag tar mer än gärna en till min Op

Permalänk

Jag tar gärna en till min Oneplus, pröjsar självklart frakt!

Visa signatur

i7 4790k

Permalänk
Medlem

Jag vill gärna ha en vanlig (ej bil) laddare om du erbjuder, min kabel har slitits ut runt kontakten.

Visa signatur

I changed my shape today.
Human, at the break of day.
Dropped my suit without a noise.
The sun gave me no choice.

Permalänk
Medlem

Ställer mig i kör för bil variant.

Permalänk
Medlem

Tar gärna för bil och vanlig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xmaddict:

Tar gärna för bil och vanlig

Bil i första hand ersätter såklart för frakt/emballage

Permalänk

Hur många har du? Tar gärna en mot fraktkostnad om de finns någon kvar.

Permalänk
Medlem

Tar gärna den vanlig mot fraktkostnad om finns någon kvar 😃

Permalänk
Medlem

Ställer mig också i kö

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG - ASUS TUF X670E Plus - Ryzen 7600X / H150i Elite LCD - Corsair 32GB DDR5 @6000 - 7900XT OC TUF - Gigabyte nVme 500GB OS-PRG - Kingston NV2 2TB - 4TB HDD x 2 - SteelS Apex 7 + Razer Viper Ultimate - SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S - AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Medlem

Dom borde väl fungera till andra märken än OnePlus också?

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Dom borde väl fungera till andra märken än OnePlus också?

Ja, däremot inte snabbladdning. Vad jag vet har inte OnePlus laddarna stöd för USB PD, utan i så fall blir et "långsam laddning" 2.1A som max

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem

Tar gärna någon till min OP om det finns kvar mot fraktkostnad 😊

Permalänk
Medlem

Finns det kvar så vill jag gärna ha en!

Permalänk

Visste inte att det fanns! Om det finns kvar tar jag gärna en billaddare mot frakt!

Permalänk
Medlem

Jag återkommer när jag har lite tid att sitta ner och kolla upp fraktpriser och sånt. Varit fullt upp i påsk borde skrivit att jag hade 2st billaddare och 2st vanliga.

Billaddare: Trapt,Fraggle1988
Vanlig laddare: Deerhall, Xmaddict

Permalänk
Medlem

De jag har nämnt i tråden kan skicka sina uppgifter till mig i pm så kan jag börja fixa paketen.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad