Permalänk

Sweclockers tröja

Skulle höra om där är något intresse av detta?

Trycket kommer att bli det bästa på marknaden dvs bättre tryck än du själva har på någon tröja himma.
Dvs smält tryck dvs tröjan går i sönder före trycket
Dvs många Dvs
Färg på t shirten är rätt fritt och tryck färgen kommer att finns i 5 färger. Lång armad & t shirt kommer väll ligga på 150 för en tshirt och 200 för en lång armad skall bara kolla intresset

Nu super vi det e ju lörd

Visa signatur

Life is a bitch, fuck it.

Permalänk
Hedersmedlem

Finns redan, sitter med en sådan på mig just nu:

edit: Dessutom är Sweclockers ett registrerat varumärke, du får inte använda det utan Edin:s tillåtelse.

Visa signatur

We want to love, we want to dream, we want to be, rebuild the world with the knowledge we retrive. /Colony 5 - Future

Permalänk
Medlem

schwoops! där gick den idén i graven

Permalänk
Medlem

Det finns redan sweclockerströjor. Försöker du sälja egna produkter via forumet? Vi har köp&sälj för det.

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk
Medlem

Skulle inte vilja ha en tröja där det stod såna hemska särskrivningar som:
Över klockning, Hård vara. Och jag föredrar tryckfärg istället för tryck färg (tryck vilken färg?).

Visa signatur

Ryzen 7 7700
Gigabyte B650 Eagle ax
2x16 GB RAM
Sapphire Radeon RX 7800 XT PULSE

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ykalon
Skulle inte vilja ha en tröja där det stod såna hemska särskrivningar som:
Över klockning, Hård vara. Och jag föredrar tryckfärg istället för tryck färg (tryck vilken färg?).

Jag blir fruktansvärt trött på alla språkpoliser som håller på att nöta med sina små inlägg, killen kanske har läs- och skrivsvårigheter? Jag tvivlar på att du hoppar på en kille som stammar bara för att han gör det, eller någon som råkar betona något fel.

Visa signatur

We want to love, we want to dream, we want to be, rebuild the world with the knowledge we retrive. /Colony 5 - Future

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Olit
Jag blir fruktansvärt trött på alla språkpoliser som håller på att nöta med sina små inlägg, killen kanske har läs- och skrivsvårigheter? Jag tvivlar på att du hoppar på en kille som stammar bara för att han gör det, eller någon som råkar betona något fel.

Säg inte det.

Näe. lite synd att det inte blev så stort det där med SweC tröjorna...
Hoppas att edin tar tag och startar eget tryckeri.

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Medlem

Annars kan ni göra en egen tröja för en billig penning på http://www.attitude.se/

Permalänk

finns det redan så allt bra ju sttitude hmm för dåligt tryck

Visa signatur

Life is a bitch, fuck it.

Permalänk

OT:

Har svårt att tyda vad du säger claes_rocky men jag tolkar det som att du säger: "Finns det redan så är allt bra ju. Attitude, hmm, för dåligt tryck".

Först försöker du kränga swec-tröjor med transfertryck (som jag tolkar det efter min praktik på ett lokalt tryckeri) och sedan rackar du ner på ett företag som trycker med exakt samma teknik? Är du helt inkompetent eller är det bara jag som tolkat vad du skrivit fel? Hoppas på det senare, för annars är det skrämmande.

Visa signatur

I was sent by god to save the world from ignorance. My first stop is sweclockers.

Permalänk
Medlem

Vi snackar intrång i varumärke så det skriker om det... ej lagligt utan tillstånd från ägaren av varumärket

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nidas
Vi snackar intrång i varumärke så det skriker om det... ej lagligt utan tillstånd från ägaren av varumärket

Vem fan bryr sig?

Jag distribuerar swectröjor väldigt billigt till alla mina polare.

tillstånd my ass

Visa signatur

[size="1"]"Never Argue With An Idiot. They´ll Lower You To Their Level And Then Beat You With Experience."[/size]

Permalänk
Medlem

Jag har också en Sweclockers t-shirt, köpte den på DHW02!

Attitude gör nog inte så dåligt tryck, vad jag har hört iaf.
Säkert minst lika bra som nåt annat företag, sen om nu claes_rocky har ett eget företag så lär du inte tjäna speciellt mycket på att klaga på andra företag. Det brukar bara leda till att du säljer mindre och mindre hela tiden, jag känner personen som driver Attitude och skulle väl inte direkt säga att han gör ett dåligt jobb.

Visa signatur

PC: | Asus TUF Z370-Plus Gaming | Intel Core i5-8600K | Corsair Hydro H60 v2 | 32GB Corsair Vengeance LPX | Intel M.2 512GB | 12TB HDD | Asus ROG Strix RTX 3070 Ti OC Edition 8GB GDDR6X | Fractal Design Define R5 Blackout | Corsair RM750x White | Lenovo G34w-10 34" 3440x1440 | Logitech Z623 THX | Sennheiser G4ME One |
HP Notebook | AMD Ryzen 5 2500U | 16GB | 256GB M.2 SSD | Radeon Vega 8 |

Permalänk
Geeks
Grundare

Vi tillåter ingen att sälja vårt varumärke vare sig på tröjor eller någonting annat. Om man vill ha tillstånd kan man kontakta oss och fråga först och främst.

MVH
Edin

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Olit
Finns redan, sitter med en sådan på mig just nu:
http://olit.no-ip.com/troja.jpg

edit: Dessutom är Sweclockers ett registrerat varumärke, du får inte använda det utan Edin:s tillåtelse.

vart bestälde du den?

Visa signatur

Chassi.(Chieftec DX-01BL-D).Cpu
(AMD Athlon XP2500+ Barton 1833MHz).Ram(PC3200/DDR400 *2).Moderkort.(Abit NF7-S rev 2.0).Graff( Powercolor Radeon 9600 PRO 128MB DDR ).HHd.(Seagate Baracuda 120gb)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XXL
vart bestälde du den?

"swec shoppen" antagligen?

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Export
"swec shoppen" antagligen?

Eller på DHs

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Olit
Jag blir fruktansvärt trött på alla språkpoliser som håller på att nöta med sina små inlägg, killen kanske har läs- och skrivsvårigheter? Jag tvivlar på att du hoppar på en kille som stammar bara för att han gör det, eller någon som råkar betona något fel.

Jag blir fruktansvärt trött på alla som skriver isär hela tiden, och så tvivlar jag på att han har läs- och skrivsvårigheter, isåfall har dessa människor ökat i antal väldigt (!) drastiskt de senaste åren. Gissar mer på att det är engelskan som är den främsta boven.

Har hittils inte hört nån som betonar något fel, och folk stammar inte för att det är roligt (de kan inte ro för det).
Om folk skulle börja särprata så är det nog många som skulle bli irriterade...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Don_Tomaso
Jag blir fruktansvärt trött på alla som skriver isär hela tiden, och så tvivlar jag på att han har läs- och skrivsvårigheter, isåfall har dessa människor ökat i antal väldigt (!) drastiskt de senaste åren. Gissar mer på att det är engelskan som är den främsta boven.

Har hittils inte hört nån som betonar något fel, och folk stammar inte för att det är roligt (de kan inte ro för det).
Om folk skulle börja särprata så är det nog många som skulle bli irriterade...

Är redan så fruktansvärt trött på folk som skriver offtopic, och ack ja kommer aldrig förlåta mig själv över att jag gör det nu... men anledningen till att killen/tjejen skriver fel är att han/hon kanske är full? Skrev ju "lördag...nu super vi!!"... ni ska veta att det är fruktansvärt svårt att skriva ordentligt när man har haft i sig ett gäng med glas vin

Visa signatur

System :: [AMD 64 3000+] [ASRock 939Dual-VSTA] [2gb Corsair PC3200 DDR] [ATI X1650] [80gb Maxtor PATA+250gb SATA-II HD]
Tillbehör :: [2 X 20" TFT] [Lian-Li PC-70] [TT Big Typhoon] [NEC 3550A@4551A DVDRW] [Epson Stylus DX4850]
Linux är bara gratis om din tid är värdelös

Permalänk

1. Ej för att tjäna pengar (kollade först efter swe tröjor men hittade ingen)
2. Intrång på varu märke jaja skadar inte med en prick till i registret
3. Tagit några järn hmmm svar ja sen kom jag hem 9 på morgonen........
4. Sen är det ofta pga att jag skriver åtahelvete för snabbt och pallar inte ändra puss......

Visa signatur

Life is a bitch, fuck it.

Permalänk
Medlem

tror inte det räcker med en prick i registret för varumärkesintrång.
tur för dig att du inte bor i usa iaf. där hade du nog blivit stämd på miljoners miljarder.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk

små pengar

Visa signatur

Life is a bitch, fuck it.

Permalänk
Inaktiv

Vaddå registrerat varumärke? Tvivlar starkt på det.
För Sweclockers är enskild firma.
Enskild firma kan bara "skyddas i ett län", om man inte betalar
MYCKET extra.

Och sen tror jag inte att PRV låter en registrera ett sådant namn, som
är ett s.k. generalliseringsnamn.

tack o hejj!
tryck på

mvh/DAVID

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ykalon
Skulle inte vilja ha en tröja där det stod såna hemska särskrivningar som:
Över klockning, Hård vara. Och jag föredrar tryckfärg istället för tryck färg (tryck vilken färg?).

En tröja som det stod "Hård vara" på vore faktiskt ganska coolt.

btw: det är stor skillnad på särskrivningar och andra felstavningar.

Visa signatur

Varför går inte allt i livet att köra med -f?

Permalänk

sha hejsan! Jag å polarn tryckte upp varsin tröja till oss var, med tror det var 3-4 olika sweclockers märken.. ska se om jag inte kan ta kort ngn dag.. Ehum... Har vi gjort fel eller rätt? Har för mig att t om polarn mailade ngn som hade hand om grafiken så vi kunde få sommar märket (va vinter då) Hehe..

lite ot oxå.... Grundaren till SweC gick han på Lindholmens Gymnasium? Vill veta om min lärare snackar rätt. hehe=)

Permalänk
Medlem

"Väck inte den tråd som sover"...

Visa signatur

MacBook Pro 14" | M1 Pro 10/16-Core | 32GB | 1TB
Legion Pro 16" | Ryzen 7 5800H | 16 GB | 1TB | GeForce RTX 3060

Permalänk
Medlem

*Väcker tråden till liv lite*
Var finns T-shirts att handla ? Om det nu finns några att handla...

Ha det gôtt !!

Permalänk
Medlem

haha väcka liv i en 6år gammal tråd.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thxsen
haha väcka liv i en 6år gammal tråd.

Hade inget bättre för mig nu på morgonkvisten...

Permalänk
Medlem

Underbart att se folk använda sökfunktionen

Jag vill gärna ha en tröja!

Varför inte starta en webbutik på sweclockers.com med muggar, nyckelband, musmattor och annat skit.