5800X3D, 6950XT, 32GB CL14 3600Mhz - Säljes eller bytes mot gaming laptop

Permalänk
Medlem

5800X3D, 6950XT, 32GB CL14 3600Mhz - Säljes eller bytes mot gaming laptop

Då det blivit svårt för mig att sitta i "gamingrummet" så gör jag en intressekoll för min dator. Antingen sälja den ifall priset är rätt eller byta mot en gaming laptop.

Mer information om själva datorn kan hittas här:

https://komponentkoll.se/bygg/cjNIc

Som ni kan se så är det premiumkomponenter. Originalkartong och kvitto finns till det mesta.

Kom med förslag på byten med mellanskillnad upp eller ner.

Väl mött!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 5 000 kr Startbud
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av xanan:

5 000 kr Startbud

Vilket jäkla skambud.

Visa signatur

Aorus Elite B550, Ryzen 7 5800X3D, Corsair Vengence cl16 32GB, Asus TUF 3080 Ti, Corsair RM850X, Arctic Liquid Freezer 280mm, Corsair 4000D Airflow

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 12 000 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Don't worry about what people think. They don't do it very often.

Permalänk

Säljer du komponenter? Budar 3000 + frakt för 5800X3D

Permalänk
Medlem

Är mer intresserad av varför du inte kan sitta i "gamingrummet" längre ?

Om du är villig att berätta

Lycka till med din annons!

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus|Ryzen 7600X / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @6000 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | SteelS Apex 7 | Razer Viper Ultimate | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av AxxT:

Är mer intresserad av varför du inte kan sitta i "gamingrummet" längre ?

Om du är villig att berätta

Lycka till med din annons!

Lilla sonen är anledningen och nu en till påväg. Tuffa nätter där man måste sitta "nattvakt" ibland. Då är det smidigare med en laptop som jag kan ta med mig och starta igång samtidigt som jag ligger bredvid och har koll

Det var tuffare än jag trodde.. ibland hinner man bara sitta 20minuter och då slår "larmet" och då är det bara att stänga ner och vakta igen.

Så jag försöker övertala mig att en nedgradering till laptop kanske ger mig mer timmar att spela på. Vill ju maximera speltiden för Diablo 4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Donhoz:

Lilla sonen är anledningen och nu en till påväg. Tuffa nätter där man måste sitta "nattvakt" ibland. Då är det smidigare med en laptop som jag kan ta med mig och starta igång samtidigt som jag ligger bredvid och har koll

Det var tuffare än jag trodde.. ibland hinner man bara sitta 20minuter och då slår "larmet" och då är det bara att stänga ner och vakta igen.

Så jag försöker övertala mig att en nedgradering till laptop kanske ger mig mer timmar att spela på. Vill ju maximera speltiden för Diablo 4

Låter ju som att en Steam Deck hade varit perfekt för dig!

Permalänk
Medlem
Skrivet av maximm:

Låter ju som att en Steam Deck hade varit perfekt för dig!

Håller med ovan talare !

Behåll Stationära burken och köp en Steam Deck
funkar prima för mig.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 13 000 kr Hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av maximm:

Låter ju som att en Steam Deck hade varit perfekt för dig!

Skrivet av Lilla Tiger:

Håller med ovan talare !

Behåll Stationära burken och köp en Steam Deck
funkar prima för mig.

Kollat upp detta och det ser definitivt intressant ut

Permalänk
Nytt bud: 13 500 kr Hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

14500- Hämtar

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 14 000 kr Hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

15 000 hämtar

15 000 hämtar

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 15 000 kr Hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Donhoz:

Lilla sonen är anledningen och nu en till påväg. Tuffa nätter där man måste sitta "nattvakt" ibland. Då är det smidigare med en laptop som jag kan ta med mig och starta igång samtidigt som jag ligger bredvid och har koll

Det var tuffare än jag trodde.. ibland hinner man bara sitta 20minuter och då slår "larmet" och då är det bara att stänga ner och vakta igen.

Så jag försöker övertala mig att en nedgradering till laptop kanske ger mig mer timmar att spela på. Vill ju maximera speltiden för Diablo 4

😂

Känner igen mig. Brukade sitta och panga Heroes of newerth när jag var pappaledig med mina två döttrar.

Dvs när de sov lunch. Även ibland på nätterna när man var tvungen att vaka och ge flaskan första två åren.

Sedan trodde jag det var grönt och byggde ett monster. Ack så fel man kan ha. Då var äldsta dottern redo att klättra upp på stolen och slå på tangentbordet redan. Livrädd att hon skulle välta omkull med skärm eller dator så sålde jag den efter ett par månader här på brädan.

Nu när de är 5-6 börjar jag nästan våga snegla mot stationärt igen. Kör fortfarande laptop i dagsläget.

Önskar dig lycka till med försäljningen/byte och med dina små liv (⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁠❤

Permalänk
Medlem
Skrivet av Honskadad:

😂

Känner igen mig. Brukade sitta och panga Heroes of newerth när jag var pappaledig med mina två döttrar.

Dvs när de sov lunch. Även ibland på nätterna när man var tvungen att vaka och ge flaskan första två åren.

Sedan trodde jag det var grönt och byggde ett monster. Ack så fel man kan ha. Då var äldsta dottern redo att klättra upp på stolen och slå på tangentbordet redan. Livrädd att hon skulle välta omkull med skärm eller dator så sålde jag den efter ett par månader här på brädan.

Nu när de är 5-6 börjar jag nästan våga snegla mot stationärt igen. Kör fortfarande laptop i dagsläget.

Önskar dig lycka till med försäljningen/byte och med dina små liv (⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁠❤

Ojdå, ska jag vänta så många år för att få spela vanligt 😢 nu är han vaken igen och gråter för ingen som helst anledning..

Tack ska du ha och som det ser ut just nu så får vi se hur det blir. Kommit in lite förslag på byten, men osäker ifall jag ska byta då jag blivit lite smått sugen att bara köpa till en Steam Deck här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Donhoz:

Ojdå, ska jag vänta så många år för att få spela vanligt 😢 nu är han vaken igen och gråter för ingen som helst anledning..

Tack ska du ha och som det ser ut just nu så får vi se hur det blir. Kommit in lite förslag på byten, men osäker ifall jag ska byta då jag blivit lite smått sugen att bara köpa till en Steam Deck här.

Alltså mina är 3,5år och 2år och nog kan jag spela men inte som förr. Spelade andra spel ett tag som var mer förlåtande om jag fick ha någon i knäet eller var tvungen att gå från datorn. Det blir en kompromiss och man får kanske spela andra tider.

Visa signatur

Don't worry about what people think. They don't do it very often.

Permalänk

Är denna kvar eller såld?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kristeraguilera:

Är denna kvar eller såld?

Hej,
Datorn är kvar och det har blivit lite ändrade planer kring den, då varken rätt bud eller affärsförslag har inkommit

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 16 000 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.