Xbox Series X+Wooting 60HE+Logitech G Pro X Superlight+Mayflower ARC MK2+XIM APEX

Permalänk
Medlem

Xbox Series X+Wooting 60HE+Logitech G Pro X Superlight+Mayflower ARC MK2+XIM APEX

Beslutat att sälja min Xbox Series X gaming setup då jag sällan spelar längre.

Xbox Series X 1 TB
Inköpt 2021 från Elgiganten. Sparsamt använt.
Prisbild: 3500

Wooting 60HE
Inköpt mars 2023 från Wooting store. Använt 2 gånger. Alla tillbehör finns samt tillköpt armstöd.
Prisbild: 1900

Logitech G Pro X Superlight
Inköpt i slutet av mars 2023 från Elgiganten. Knappt använd låda finns och alla tillbehör.
Prisbild: 600

Mayflower ARC MK2 Gaming DAC/AMP
Inköpt 2021 från USA då den inte säljs i Europa.
Fungerar klockrent.
Prisbild: 1500

XIM Apex
Fungerar fint.
Prisbild: 500

Finns kvitto på allt ovan - Hämtas i Mölndal utanför Göteborg (skickas ej).

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

600kr GPX.

Visa signatur

GAMING
XV252QF 390Hz|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 7800X3D|DOMINATOR TITANIUM RGB EXPO 32GB|RTX 4090|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
SHIELD TV PRO|OLED77S90C|HW-Q995C

Permalänk
Medlem

köper gärna musen, bor också i Mölndal(kållered), är öven intresserad av dac/amp

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem

såg just musen kostade 999kr på rea nu hos webhallen så köper nog den där istället tyvärr om du inte kan tänka dej att gå ner lite i pris?
mvh

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gilgamesh:

600kr GPX.

Först i kvarn tänker jag. Den är din om du vill ha den. Skicka i PM i sådana fall.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Göteborgaren:

såg just musen kostade 999kr på rea nu hos webhallen så köper nog den där istället tyvärr om du inte kan tänka dej att gå ner lite i pris?
mvh

Musen är ny och knappt använd så håller mig tyvärr på 600. Dock var en annan medlem först så tänker ”först i kvarn”.

Gaming DAC/AMP en finns kvar om du är intresserad

Permalänk
Medlem
Skrivet av Göteborgaren:

köper gärna musen, bor också i Mölndal(kållered), är öven intresserad av dac/amp

Den andra köparen kunde dessvärre inte hämta. Kan tänka mig 2000 för musen och DAC/AMPen om du är intresserad

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad