Next Level Racing Wheel Stand 2.0 shifter arm

Permalänk
Medlem

Next Level Racing Wheel Stand 2.0 shifter arm

Hallå Sweclockers!

Jag har precis byggt ihop mitt nya Wheel Stand 2.0, men jag skulle vilja ha en till shifter arm då jag tänkte använda det främst till Farming Simulator med 2st joysticks.

Jag har kontaktat Next Level Racing och då det är tunga ståldelar blir frakten från Australien rätt dyrt. Det är därför jag tänkte fråga här om någon har de delarna liggandes (kanske efter en uppgradering med GTSeat addonet) och kan tänka sig sälja dem.

Hoppas det är okej med tråden här, kändes (ännu mer) osannolikt att hitta någon med delarna med en Köpes annons.

Permalänk

Lämna in orginalarmen hos närmsta svetsverkstad kanske de kan producera en kopia billigare än det kostar att beställa en.

Går ju iaf få en uppskattning på vad de tror det kommer kosta.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 3900X, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, MSI GTX 1070ti gaming oc@ 1979Mhz/8996Mhz.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Jag vet inte om det passar men jag tror jag har arm och platta för Wheelstand DD. Kan kolla imorgon om du är intresserad. Finns isåfall ett par mil norr om Stockholm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rouge of Darkness:

Lämna in orginalarmen hos närmsta svetsverkstad kanske de kan producera en kopia billigare än det kostar att beställa en.

Gick den här vägen (ish), började med att sätta ihop något från plankor och reglar jag hade hemma. Funkar förvånansvärt bra.

Skrivet av DasIch:

Jag vet inte om det passar men jag tror jag har arm och platta för Wheelstand DD. Kan kolla imorgon om du är intresserad. Finns isåfall ett par mil norr om Stockholm.

Tack för erbjudandet, men jag har insett att jag var nog lite för tidig med att skapa tråden. Jag tror det jag har byggt själv kommer funka bättre, ska nog även ersätta den armen jag har med något hemmabyggt.

Permalänk

Föreslår ett tvärstag annars föreligger nog viss risk att den kommer vilja sacka nedåt med tiden.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 3900X, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, MSI GTX 1070ti gaming oc@ 1979Mhz/8996Mhz.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows