Tävlingar och erbjudanden i Komplett Geek Week
Permalänk
Medlem

Har ni inte sett falling down me douglas ? det stämmer in rätt bra än idag tycker jag.

Visa signatur

Corsair Carbide 200R chassi med 2x120mm
i3-4370 @ 3,8GHz, 16 GB DDR3 @ 1600 MHz
Asus Geforce GTX 1050 Ti 4GB
Windows 10 Home

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sprucetwig
Om du käkar för över 100 spänn är det nog dags att börja tänka på hjärtat och magen istället.

För oss som tränar ofta och måste äta därefter är det inte allt för svårt o komma upp i 100kr. Äter utan problem big mac o co tillsamans med 4 chesse o en dip. Och har man pengarna så skulle jag tagit två-tre menyer utan o tveka

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leifiplomerosftw
Exakt. Riktiga män äter för 100kr+

Jupp.

Permalänk
Medlem

Vad kostar det att köpa hela menyn?

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem

Smakar väl ok för att vara skitmat men... det som stör mig är priset... otroligt dyrt och allt har krympt. Värst av allt deras sundays glass som inte smakar glass längre utan är bara is och vitt färg. Den va jättego innan säg 5 år tillbaka... Det enda jag köper där ä frukost och milkshakes och dessa är rätt bra.

Handlar aldrig utan kuponger nåja nästan aldrig...

Permalänk
Medlem
Skrivet av 3Dfx Rampage:

Smakar väl ok för att vara skitmat men... det som stör mig är priset... otroligt dyrt och allt har krympt. Värst av allt deras sundays glass som inte smakar glass längre utan är bara is och vitt färg. Den va jättego innan säg 5 år tillbaka... Det enda jag köper där ä frukost och milkshakes och dessa är rätt bra.

Handlar aldrig utan kuponger nåja nästan aldrig...

Varför skriver du i en 15 år gammal död tråd?

Kanske inspirerad av Necromancy från Diablo 4?

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Varför skriver du i en 15 år gammal död tråd?

Kanske inspirerad av Necromancy från Diablo 4?

Är väl inget fel att väcka upp en gammal tråd?

Visa signatur

MSI Pulse 15,6" QHD 240 Hz
GeForce RTX 4060, Core i7-13620H, 16 GB RAM, 1 TB SSD

Permalänk
Medlem

Lite kul att läsa hur priserna var 2008 Numera är det ju 100kr+ för en meny

Permalänk
Medlem
Skrivet av AGI:

Lite kul att läsa hur priserna var 2008 Numera är det ju 100kr+ för en meny

Permalänk
Medlem

Imponerande att hitta denna gamla tråd. Finns folk på sweclockers som inte ens var påtänkta när denna tråd var aktiv 😁. Men inte mycket har förändrats förutom priserna, McDonalds är endast nödmat än.
Kan vi inte försöka få ihop en lista på några menyer från McDonalds och sen väcka denna tråd till liv igen och se vad som händer med priserna på 15år?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredric:

Är väl inget fel att väcka upp en gammal tråd?

Inget fel alls, bara förvånande

Permalänk
Medlem

Sjukt kul att jag helt missade att tråden va så gammal, satt å tänkte vart fan kan man äta lunch nuförtiden för 70 spänn å speciellt på pizza hut som någon hade skrivit 😆 samt andra priser i tråden å tänkte hur lyckas man att bränna mindre än 100 kr på donken nu förtiden, man är ju en hunka fattigare innan man ens kommit innan för dörren, fan va dyrt skräpmat är nu för tiden... Som allt annat förvisso... Rant out...

Visa signatur

Corsair 900D---Asus Maximus APEX XI Z390---i7 9700k(5.2Ghz All Cores. Uncore 4.5)---2x16 Gskill Trident Z Royal 4000mhz cl15/16+Tweaked Subtimings---RTX 4080 Zotac Amp Extreme Airo---Corsair RMX1000w---Samsung 970Evo+ 2,5TB NVME.
Full Custom Loop CPU/GPU---Only EKWB Parts---480x60Rad---360x60Rad--- 240x60Rad---21 Fans.
Monitor: Asus PG348Q 34Inch UltraWide 3440x1440--100Hz.
Misc: Mouse-Logitech G502---Headphones-Logitech G935---T-Board-Ducky Mecha Mini 2 silent Red.

Permalänk
Medlem

Ta ner appen, rabatterna flödar där.