Permalänk
Medlem

Barebone

Hej.
Vet nån ett bra barebone system? Det ska klara av ett någorlunda bra grafikkort, helst ati radeon 9800 pro

Permalänk
Hedersmedlem

Shuttle SN45G, Nforce2-400, mycket fina prylar

Visa signatur

We want to love, we want to dream, we want to be, rebuild the world with the knowledge we retrive. /Colony 5 - Future

Permalänk
Medlem

Shuttle klarar det kortet, och de är snygga så länge du inte har någon ful cd/dvd-spelare eller diskettstation - med dessa blir de ganska fula faktiskt (om du inte kör på stealth-metoden). Synd bara tt Shuttle fortfarande envisas med att ha en plats för floppy, personligen skulle jag gärna se att den försvann.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av shilian
Shuttle klarar det kortet, och de är snygga så länge du inte har någon ful cd/dvd-spelare eller diskettstation - med dessa blir de ganska fula faktiskt (om du inte kör på stealth-metoden). Synd bara tt Shuttle fortfarande envisas med att ha en plats för floppy, personligen skulle jag gärna se att den försvann.

Varför skulle de slopa den? Den skadar inte där den sitter, det är inte speciellt fult (kanske t.om snyggare) och om man skulle behöva en floppy så är det kanon. Jag kör med en till hårddisk istället för floppy, något som fungerar kanon.

Visa signatur

We want to love, we want to dream, we want to be, rebuild the world with the knowledge we retrive. /Colony 5 - Future

Permalänk
Medlem

Finns väl matchande floppy och dvd/cd från shuttle ? Tror dock inte de har någon matchande brännare tyvärr