Sambeställning Hifi

Permalänk
Hedersmedlem

Sambeställning Hifi

Jag har varit inne på att köpa ett nytt system ett tag nu och har hittat vad jag har letat efter

Heco Mythos set bara666 Euro Kostar över 11000 i Sverige (Hemmabiobutiken.se)

2st Heco Mythos 500
2st Heco Mythos 300
1st Heco Mythos Center

Kan läggas till Heco Mythos sub för ~250 Euro.

På HirschIlle.de

http://www.hirschille.de/homehifi/product_info.php?cPath=29_1...

Frakten kostar 200 Euro oavsett om man köper 1 eller 3 system (den delar vi). Jag bor i Göteborg, så jag är bara intresserad av folk som bor där eller kan komma hit. Maila om du har intresse, (zie@home.se)

Test av högtalarna:
http://www.minhembio.com/test.asp?tid=80

Mythos 500

Permalänk
Hedersmedlem

Jag har gjort lite reklam för din skull Zie här på forumet

edit: Skulle kanske ha varit lite intresserad av bara ett par Mythos 500, men jag bor lite väl långt ifrån göteborg :/

Visa signatur

We want to love, we want to dream, we want to be, rebuild the world with the knowledge we retrive. /Colony 5 - Future

Permalänk
Medlem

dom bara MÅSTE ju vara bra, prod id 1337

Men eventuellt beställa något annat kanske, går det också för sig?

Visa signatur

Small minds discuss people, bigger minds discuss events & great minds discuss ideas!
På den första dagen skapade Gud Datorn, på den andra skapade Bill Gates CAL-licensen
Inga elaka länkar. /Aphex

Permalänk
Hedersmedlem

Självklart får (ni) beställa vad ni vill. Skulle bara kolla om det var nån annan som ville spara några/nån tusing, som låg i samma tankar om hifiköp som jag.

EDIT: Reklam för mig ?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zie
Självklart får (ni) beställa vad ni vill. Skulle bara kolla om det var nån annan som ville spara några/nån tusing, som låg i samma tankar om hifiköp som jag.

EDIT: Reklam för mig ?

Ja, nämnt att du ev. skulle beställa lite prylar därifrån i trådar som handlade om högtalare och sånt.

Visa signatur

We want to love, we want to dream, we want to be, rebuild the world with the knowledge we retrive. /Colony 5 - Future

Permalänk
Medlem

tja kan va intreserad men om någon månad eller två.. men vill lyssna på ett system innan jag köper högtalare... finns dom att provlyssna i stan månne tro?

Permalänk
Hedersmedlem

Jag har tyvärr inte hittat dom för provlyssning någonstans i Göteborg. 2 månader är absolut för lång tid, du kan säkert skrapa ihop lite pengar tidigare :)?

Permalänk
Medlem

Jag skulle kunna köpa ett sånt set. Men då får du hålla dig till den 20:e.

Permalänk
Hedersmedlem

Den 20onde kan jag nog vänta till... Kan du inte skicka iväg ett mail eller adda mig på icq, så kan vi snacka lite... 10153508 / zie@home.se

Permalänk
Medlem

den 20:e va e det för dumt datum? den sista eller den 25:e eller den 27:e eller något är ju mycket vettigare, då har man ju fått löning!

Visa signatur

Small minds discuss people, bigger minds discuss events & great minds discuss ideas!
På den första dagen skapade Gud Datorn, på den andra skapade Bill Gates CAL-licensen
Inga elaka länkar. /Aphex

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Discharged
den 20:e va e det för dumt datum? den sista eller den 25:e eller den 27:e eller något är ju mycket vettigare, då har man ju fått löning!

Jag är anställd av en egenföretagare, och visst får jag få lön den 25:e som alla andra icke-komunalt anställda. Men jag hade blivit lovad att få ut min lön nu lite tidigare eftersom jag i princip är pank, dock senast den 20:e. Därav....

Permalänk
Medlem

adda dig på msn/icq