Dator som ska "äga" den jag har nu

Permalänk
Avstängd

Dator som ska "äga" den jag har nu

Det jag har nu är:

17" vanlig skärm
vanligt tangentbord
func surface 1030
ie 3.0 explorer
vanligt chassi
30 gb ibm
2500+ barton
abit nf7-s
gf4 ti4200
512Mb PC2100
----

För 7000 kronor inkl. frakt ska ni hjälpa mig att bygga en dator som är minst lika bra som den jag har nu
Kraven är att jag får samma mus + tgb
Skärm och tangentbord spelar ingen roll, inte heller hårddisk grafikkortet ska vara lika som nu eller bättre..

Så, ni som har tråkigt kan ju ge länk till en färdigbygd eller bygga ihop en egen (vill inte ha någon kylning för flera tusen eller något)

// Peter

Visa signatur

åttonde..
Abit NF7-M - 2600+ Barton - 2x256Mb PC3200 TwinMos-Winbond - 120 Gb - GF4MX

Permalänk
Medlem

öhh..va? ska du uppgradera den här eller ska du ha en helt ny själv?

Permalänk
Hedersmedlem

Det du behöver är lite nya prylar, inte en hel ny dator. Eller är det till t.ex. en kompis?

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk
Medlem

de e hans polares dator och han måste ha bättre

Permalänk
Medlem

hey jag kom på en ide! varför inte göra det själv?? eller läs dom hundra andra trådarna om samma sak

Permalänk
Avstängd

Jo, det är en polare som ska ha en lika, han ville köpa min men det fick han inte

Och z3r0-021, lätt att sitta och surfa här - sitter på 33k modem, går inte speciellt fort

Visa signatur

åttonde..
Abit NF7-M - 2600+ Barton - 2x256Mb PC3200 TwinMos-Winbond - 120 Gb - GF4MX

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av z3r0-021
hey jag kom på en ide! varför inte göra det själv?? eller läs dom hundra andra trådarna om samma sak

Jag kom på en ide....ta bort såna som du ifrån detta forum.
Man lägger kanske ut en sådan tråd här för att man behöver hjälp och inte har full koll på vilka saker som e bäst/prisvärdast, MAO man har ett liv!!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheB
Jag kom på en ide....ta bort såna som du ifrån detta forum.
Man lägger kanske ut en sådan tråd här för att man behöver hjälp och inte har full koll på vilka saker som e bäst/prisvärdast, MAO man har ett liv!!!

Att förolämpa folk som har bättre koll än en själv genom att säga att dom inte har ett liv lär ju inte hjälpa dig.

Du vill ha koll av folk som kan bättre än dig, och därför inte har ett liv. Har jag fattat det rätt?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Buffi
Att förolämpa folk som har bättre koll än en själv genom att säga att dom inte har ett liv lär ju inte hjälpa dig.

Du vill ha koll av folk som kan bättre än dig, och därför inte har ett liv. Har jag fattat det rätt?

Ta det med en smula ironi va...
Blir ju så trött på att ha man har en topic som heter köparens guide och när man gör förfrågningar får man till svar, "Plocka ihop en spec själv!", el dyl.

Permalänk
Avstängd

[Lägga sig i] Vad tjaffsar alla om? Vill ni inte hjälpa killen så är det väl bara att skita i och svara? Fan, har ni ingen stil grabbar.. [Lägga sig i]

Permalänk
Avstängd

Kan ni som inte kan hjälpa mig sluta skriva här istället? Jag skrev och behövde hjälp av en anledning. Testa sitt uppkopplad på massa olika sidor med modem. Till och med buggy går segt med modem Så ni som inte hjälper mig, sluta skriv nu

Visa signatur

åttonde..
Abit NF7-M - 2600+ Barton - 2x256Mb PC3200 TwinMos-Winbond - 120 Gb - GF4MX