Hifi i Helsingborg *brottom!*

Permalänk
Medlem

Hifi i Helsingborg *brottom!*

Hejsan! Jag skulle vilja veta var ni goa Helsingborgare köper er HiFi, ska åka dit imorgon och vill därför ha lite tips! Hallbäcks känner jag redan till, och om inte dom har ett bredare sortiment i butiken än på internet är det inget som intresserar mig...

Men det borde väl finnas fler HIFI butiker i och omkring Helsingborg... Har hittat något som heter Malmsjö HiFi Men inga priser eller vilka produkter dom har hemma...

Snälla alla Helsingborgare, var snabba!!

/Martin

Visa signatur

Small minds discuss people, bigger minds discuss events & great minds discuss ideas!
På den första dagen skapade Gud Datorn, på den andra skapade Bill Gates CAL-licensen
Inga elaka länkar. /Aphex

Permalänk
Medlem

du har en vid drottninggatan .. tror den heter HiFi nått sånt de har ett relativt brett sortiment

Visa signatur

-._.-

Permalänk
Medlem

ligger den på drottninggatan eller vid? Jag vet ju inte något om Helsingborg...

Visa signatur

Small minds discuss people, bigger minds discuss events & great minds discuss ideas!
På den första dagen skapade Gud Datorn, på den andra skapade Bill Gates CAL-licensen
Inga elaka länkar. /Aphex

Permalänk
Permalänk
Hedersmedlem

Du har en relativt liten butik på Södergatan just intill biografen. Vad det är för märken och så vet jag inte, men det ser då ut att vara rätt fina prylar

Permalänk
Medlem

grillcliff, kan det vara SJUNNES RADIO TV AB du syftar på? Isf är det Jontes tips som har tagit poäng!

Sen Jonte, din översa länk funkar inte

Visa signatur

Small minds discuss people, bigger minds discuss events & great minds discuss ideas!
På den första dagen skapade Gud Datorn, på den andra skapade Bill Gates CAL-licensen
Inga elaka länkar. /Aphex

Permalänk
Hedersmedlem

Nej, Sjunnes ligger mitt för den butik jag menar. Eller inte riktigt, men nästan.

Permalänk
Medlem

Varken sjunnes eller audio-video där är något att ha.. överpriser deluxe.

Permalänk
Medlem

soma, om dom har överpriser, vad rekommenderar du istället? Ingen som känner till Malmsjö Hifi? ligger på fågelsångsgatan Se kartan nedan... vet inget om dom mer än att dom säljer en hel del finare märken!

Tänkte ta mej en sväng dit iaf... om dom inte är svindyra...

Visa signatur

Small minds discuss people, bigger minds discuss events & great minds discuss ideas!
På den första dagen skapade Gud Datorn, på den andra skapade Bill Gates CAL-licensen
Inga elaka länkar. /Aphex

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Discharged
ligger den på drottninggatan eller vid? Jag vet ju inte något om Helsingborg...

Den ligger vid drottninggatan samma sida som Knutpunkten fast en bit bort .. om jag inte har fel så ligger den brevid pcoffice iallafall en datorbutik

Visa signatur

-._.-

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The_JJ
Den ligger vid drottninggatan samma sida som Knutpunkten fast en bit bort .. om jag inte har fel så ligger den brevid pcoffice iallafall en datorbutik

Det är inte PC Office, som ligger uppe vid sjukhuset. Tror datorbutiken heter PC-doktorn eller något sånt, men är inte säker.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Grillcliff
Det är inte PC Office, som ligger uppe vid sjukhuset. Tror datorbutiken heter PC-doktorn eller något sånt, men är inte säker.

Visst ja ...PC-doktorn ......nått med pc iallafall ..he he

Visa signatur

-._.-

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Discharged
grillcliff, kan det vara SJUNNES RADIO TV AB du syftar på? Isf är det Jontes tips som har tagit poäng!

Sen Jonte, din översa länk funkar inte

Attans, den verkar stendöd. Konstigt.
Jag som alltid konsulterar den sidan när jag ska åka till Helsingborg.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Medlem

jonte: det är ju bara så typiskt... när man behöver den som mest så finns den inte...!

Ingen som känner till den affären som jag visade kartan till?

tycker allt att nån helsingborgare får regga den adressen fort som F*N och skriva lite recensioner på HiFi butiker i Helsingborg!!

Visa signatur

Small minds discuss people, bigger minds discuss events & great minds discuss ideas!
På den första dagen skapade Gud Datorn, på den andra skapade Bill Gates CAL-licensen
Inga elaka länkar. /Aphex

Permalänk
Medlem

Hifi-Klubben ligger på Drottning. vid en Pc-Doktorn
tvärs över gatan finns Intersport om man vill ha det som riktmärke

Visa signatur

| Gibabyte GA-P55A-UD4 | i5 750 @ 3.6 Ghz | 8GB Corsair Vengance | Asus GTX570 DCUII | | DELL 2408WFP | Logitech z-5500|
"If it bleeds, we can kill it!" Arnold Schwarzenegger, the Predator

Permalänk
Medlem

Hifi-klubbn är jag inget vidare intresserad av, det finns i jkpg också...

Jag kollar väl till en gång innan jag åker imorron... Vilker är runt 09:00... Så ni nattugglor som sitter och häckar får HEMSKT gärna komma med tips nu...

Visa signatur

Small minds discuss people, bigger minds discuss events & great minds discuss ideas!
På den första dagen skapade Gud Datorn, på den andra skapade Bill Gates CAL-licensen
Inga elaka länkar. /Aphex