Fallout 4 London. Varför pratar man inte mer om detta?

Permalänk

Fallout 4 London. Varför pratar man inte mer om detta?

Jag älskade Fallout 4 och är jättehajpad!

https://youtu.be/bS-EQG0C1sM?si=WeS23vludVnW-pjW

/D

Permalänk
Medlem

Det är absolut ett väldigt ambitiöst projekt drivet av Fallout-fans. Det var tänkt att släppas i år med innehåll från 16 olika stadsdelar i London. Vi får väl se när det verkligen släpps.

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | ASUS TUF Gaming B650-Plus WIFI | Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 6GT/s CL30 FURY Beast | Kingston Fury Renegade M.2 NVMe SSD Gen 4 2TB | MSI RTX 4060 8GB | Fractal Design Define S | MSI MPG A850G 850W | Thermalright Phantom Spirit 120 SE | Windows 11 Pro | AOC 27" AGON AG276QZD2 OLED QHD 240 Hz

Permalänk

Ambitiöst är nästan underdrift. Vad jag fattat så skall kartan/världen vara lika stor som den i Fallout 4:s original.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av daspunner:

Ambitiöst är nästan underdrift. Vad jag fattat så skall kartan/världen vara lika stor som den i Fallout 4:s original.

vr stöd? Finns risk jag hinner bli utbränd då jag drar igenom fallout 4 vr för tillfället dock

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Skrivet av oqvist:

vr stöd? Finns risk jag hinner bli utbränd då jag drar igenom fallout 4 vr för tillfället dock

Ingen aning faktiskt.

Permalänk

den stora frågan är väl snarare om det någonsin kommer släppas eller bli som alla andra stora overhauls som hypas till rymden för att sen aldrig släppa något.

Titta bara på F4 new vegas, skyblivion osv de har jobbat på dem i åratal men fortfarande inte en enda äns knappt fungerande alpha/beta release.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Fallout 4 var ju en rehash på trean fast med skyrim engine, tveklöst det sämsta spelet i serien (76 är inte ett riktigt spel) så London har potential att bli bra mycket bättre än basspelet om det faktiskt kan bli en release någon gång.

Visa signatur

7800X3D//4090
Kubuntu // W10

Permalänk
Avstängd

Nja fallout 4 har mycket bättre kompanjoner och expansioner a är grymma.

Att orken faller på oavlönad onemanshows får man ju räkna med. De kanske måste knega för att få mat på bordet sen blir det ju tungrott få ihop allt själv

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x