dvd-/+r media...måste väl finnas någon affär som säljer billigt (och billig frakt) ?

Permalänk
Medlem

dvd-/+r media...måste väl finnas någon affär som säljer billigt (och billig frakt) ?

Tipsa mig gärna om affärer!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Vatten kyler bäst

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xtrem
www.bigpockets.co.uk

knappast billig frakt alternativet?

Permalänk
Medlem

men köper du ca 100 st så jämnar det ut sig. ska du bara köpa 10st så får du nog gå till OnOff / Elgiganten för att hitta billigast

Visa signatur

Vatten kyler bäst

Permalänk
Medlem

om du inte ska köpa massa skivor så testa din lokala datoraffär, annars finns ju www.mobiltech-media.com

Permalänk
Medlem

100-200st ska jag ha

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av z3r
om du inte ska köpa massa skivor så testa din lokala datoraffär, annars finns ju www.mobiltech-media.com

Dom har stängt i två veckor

Jag skulle vilja ha tag på dvd-r skivor med skaplig kvalite. Alltså inte princo-skivor, har dom sånnt billigt också?

Visa signatur

Micael Ehn
ICQ: 2450221 Mail: micke(at-tecken)ehn.nu

Permalänk
Medlem

Mobil-tech-media skulle ju egentligen ha öppnat redan nu. Det är ju v.33 nu och de skulle ha stängt vecka 31-32.

Gjorde en order hos dem ca 3 dagar innan de stängde ned sidan och eftersom den aldrig dök upp hos mig mailade jag dem på adressen på sidan. Då fick jag till svar att de skulle skicka den på direkten. Men 5 dagar senare hade jag fortfarande inte fått mitt paket, så då mailade jag dem igen. Fick då inget svar på två dagar så då skickade jag ett till mail där jag ville avbeställa min order och har fortfarande inte hört av dem på över 1v.

Antingen har de allvarliga problem med sidan eller så är det KK.

Permalänk
Medlem

har dom glömt att aktivera sidan? jävla löjligt att stänga av hela sidan bara för att dom har semester. Men det har väl en logisk förklaring antar jag...

edit: tack Dr Cain, skitbra sida.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dr Cain
www.cdr-by-mail.co.uk

Där har jag också köpt DVD-R skivor. Frakten är inte dyrare än från svenska nätbutiker. Det tar en vecka att få skivorna ungefär.

Permalänk
Medlem

http://www.netvaruhuset.com/
om du inte vill beställa från uk

Visa signatur

[size="1"]"When everything seems to be under control, you're not going fast enough" Mario Andretti[/size]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ronnylov
Där har jag också köpt DVD-R skivor. Frakten är inte dyrare än från svenska nätbutiker. Det tar en vecka att få skivorna ungefär.

En vecka? jag beställde på fredag, fick dom på måndag

Permalänk
Medlem

Re: dvd-/+r media...måste väl finnas någon affär som säljer billigt (och billig frakt) ?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ChrioN
Tipsa mig gärna om affärer!

http://dbase.carambole.com/

Permalänk
Medlem

lol jag har ju handlat där hur många gånger som helst! i mölnlycke...soft

iofs så är 2600kr för ett 100pack inte så jättebilligt