Permalänk
Medlem

En sista re-check!

Godkväll kära surfare!

Jag vill först och främst tacka alla som bidragit med information och hjälpt mig att göra mitt val av dator.
Nu är det dock dags att göra beställningen, men innan jag skickar iväg den så vill jag göra en sista check och se så att allt stämmer!

http://www.datorbutiken.com/se/default.php?cartId=30349

Jag tror och hoppas att den funkar för att se min kundvagn, om inte så säg gärna till!
Om den funkar;

1. Det där är allt jag behöver för att sätta ihop till en helt ny och bra fungerande burk? Inget som fattas? (DVD tar jag från min gamla och minnena läser du nedan om varför, dock inget mer som fattas??)

2. Hur lång tid brukar det ta innan man får sina saker från datorbutiken? Jag hoppade över minnena pga. de kommer in den 25:e och jag vill ha datorn så fort som möjligt!
Det enda som tar "tid" är processorn som kommer in på Fredag, så jag antar att de skickar varorna då?

3. Ligger frakten alltid på 299:- ? Hittade inget om frakt förutom under min beställning, men där stod alltid 299:- tydligen!

Tack på förhand allihopa!

Permalänk
Medlem

om du kan veckans kod får du frakten för 150 kr...

Annars tycker jad det ser ok ut..

Nu blir väll en del lite sura men vad gör man inte för en swecare: Veckans kod är badabom

Visa signatur

i5-2300 @ 2.8GHz || 8GB || 1TB HDD || GTX 460 SE @ 750/1500 ||

Permalänk
Medlem

Iximon: Får tacka så mycket!
Dock, kan inte dom se om jag skall ha fått den koden eller ej? Känns isåfall lite pinsamt om man skulle få ett mail där se nämnde detta! Heh

Permalänk
Medlem

Fixa deras nyhets mail... där får man koden... så det är nog inga problem

Visa signatur

i5-2300 @ 2.8GHz || 8GB || 1TB HDD || GTX 460 SE @ 750/1500 ||

Permalänk
Medlem

Nä, du kan ju isåfall bara säga att du såg över din kompis axel eller liknande. De bryr sig inte.
Frakten som gäller är den som står under beställningen.

Ser ut som inget är missat, dock kanske en diskettläsare blir användbar? Det är upp till dig. 229kr för den billigaste och 249kr för en svart :).

Permalänk
Medlem

Har ingen diskettstation på denna datorn heller, har ingen använding för det!
Men tack för att du påpekade det!

Då blir det ny dator nästa vecka! *hoppar av glädje*
Vet inte jag, vissa köper en ny dator och "jao, då har jag en ny nu då", men när man är student med inte mycket pengar och suttit på en rent ut sagt skit dator så blir man överlycklig när en ny är på väg! *skuttar*