Goda chips i Tyresö

Permalänk
Avstängd

Goda chips i Tyresö

Vilken sanslös topic...
Nåja, satt och kollade på bilder från flickvännens födelsedag och såg ett par påsar chips på en av bilderna, och så mindes jag att de var exceptionellt goda.

Har letat efter de här, och jag minns inte var jag köpte dem. Jag talar om den gröna och den röda påsen, men mest om den röda. Om nån vet var man kan få tag på dem så skulle jag bli glad. Jag antar att jag köpte dem någonstans i Trollbäcken, men de fanns inte på Rimi sist jag kollade...

Visa signatur

Push the envelope, watch it bend.
www.stfun00b.tk

Permalänk
Medlem

Efter en snabb sökning efter "kullagåren" på google fann jag att det är Piwa food AB som distribuerar det varumärket. http://www.piwafood.se/
Ta kontakt med dom och se om de leverarar till någon butik i närheten.

Dessa chips är tydligen från Italien. http://www.piwafood.se/asp/vmsartiklar.asp?VMS=8006

Permalänk
Avstängd

Danke schön Skickar iväg ett mail nu...

Visa signatur

Push the envelope, watch it bend.
www.stfun00b.tk

Permalänk
Medlem

Handlarn' i Tulingeberg!
Men passa er för ostbågarna, man blir risig i kistan av dem!

Visa signatur

Är du en arrogant översittare som vet lite bättre än alla andra? Välkommen till Akademiska ämnen, arbetsliv och samhällsdebatt
☺☻☺☻☻☺☻☺
Republikanska föreningen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Booris
Handlarn' i Tulingeberg!
Men passa er för ostbågarna, man blir risig i kistan av dem!

2 mil söder om Stockholm finns en ort som heter Tullinge, sedan letar ni er fram till "berget" Tullingeberg, där finns en liten affär som heter Handlar'n, och där ska dom tydligen finnas...

Visa signatur

Antec P180 | Intel i7 2600K | Asus P8P67 DELUXE | 2x4096 Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL8 | ATI 4850 | 2x Intel® X25-M SSD 80GB |

Permalänk
Medlem

Hoho, gillar också dem där chipsen. 10 kr påsen här i farsta.

Permalänk
Medlem

finns dom inte på Willys ? har för mig det.....

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

Permalänk
Medlem

lol tror fan ja tar en tur till tullinge ohandlar lite chips :>

Visa signatur

staZiaH

DM

Permalänk
Medlem

De där chipsen finns i en matbutiken ca 150m från där jag bor

Visa signatur

Stationär:Mac mini early 2009 + Apple Cinema Display 23" Alu
Laptop: Lenovo Z61p | MBP mid 2012

Permalänk
Medlem

Enligt mig håller Kullagårdens inge vidare kvalitet alls. Ojämnt friterade, flottiga och trist potatis. Men jag köper en påse ibland för de är så billiga. Finns på Rimi (heter visst ICA Nära nu för tiden) på Hornsgatan, Södermalm

Visa signatur

Stunning debut album 01 Doubt 02 Change The original idea was to press this disk on multi-coloured vinyl but the pressings came out as a rather muddy green colour with a slight warp [The warp didn’t affect the playing of the disk].

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av arulord
Enligt mig håller Kullagårdens inge vidare kvalitet alls. Ojämnt friterade, flottiga och trist potatis. Men jag köper en påse ibland för de är så billiga. Finns på Rimi (heter visst ICA Nära nu för tiden) på Hornsgatan, Södermalm

flottiga chips! tänka sig...

Permalänk
Medlem

Finns för typ 5kr på överskottslagret och sådant

Visa signatur

Goatpower.Se | DayofDefeat.Nu | DayofDefeat.Net
HDTV für die ganze familie!

Permalänk
Medlem

hoho.. de där chipsen kan man köpa på Markan (P4/T2 i skövde)

Visa signatur

"Jag kommer aldrig att glömma det här... öh, vänta lite..." - NalleN