Earbuds funktion hindrad av 2G/3G avvecklande?

Permalänk
Inaktiv

Earbuds funktion hindrad av 2G/3G avvecklande?

På CDON står följande angående Sony WF C700N

Kan däremot inte tänka mig att earbuds är påverkade av 2G/3G, är detta bara något som inkluderas för det är teknikprodukt eller finns det en faktiskt anledning? Står inte något liknande på andra hemsidor

Permalänk

Är ju bluetooth... wat

Nog bara en allmän upplysning som hamnat på diverse elektronik.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon291728:

På CDON står följande angående Sony WF C700N <Uppladdad bildlänk>
Kan däremot inte tänka mig att earbuds är påverkade av 2G/3G, är detta bara något som inkluderas för det är teknikprodukt eller finns det en faktiskt anledning? Står inte något liknande på andra hemsidor

Den texten verkar finnas på alla hörlurar hos cdon så det är nog fel i deras system. Även hörlurar med kabel har samma text.

https://cdon.se/hemelektronik/esperanza-gamingheadset-venom-g...

Permalänk
Skrivet av anon291728:

På CDON står följande angående Sony WF C700N <Uppladdad bildlänk>

det är CDON vad hade du räknat med... de har ingen aning om vad de äns säljer...

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

De fick nog skit föratt de säljer en massa märkliga produkter som går på 3G-nätet och smackade på en varning på... Allt trådlöst, och lite till?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av darkmohaha:

Är ju bluetooth... wat

Nog bara en allmän upplysning som hamnat på diverse elektronik.

Precis vad jag tänkte

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av suhrim:

Den texten verkar finnas på alla hörlurar hos cdon så det är nog fel i deras system. Även hörlurar med kabel har samma text.

https://cdon.se/hemelektronik/esperanza-gamingheadset-venom-g...

Skrivet av Rouge of Darkness:

det är CDON vad hade du räknat med... de har ingen aning om vad de äns säljer...

Skrivet av keyser:

De fick nog skit föratt de säljer en massa märkliga produkter som går på 3G-nätet och smackade på en varning på... Allt trådlöst, och lite till?

Misstänkte detta, blev bara skeptisk då någon också sa att att det var så det var. Tack för reassurance