Får man med allt när man handlar på komplett.se

Permalänk

Får man med allt när man handlar på komplett.se

Det kanske är en av de dummare frågorna idag...but here it goes:

När man plockar ihop en burk på komplett.se i deras "dator byggare". Får man med alla cd skivor och manualler *stavning*? Från moderkort och grafik kort osv? (*obs* inte en pc i delar utan en från data byggaren *obs*)

Skulle va ganska förarligt annars...men vill vara på den säkra sidan!

Permalänk
Medlem

Fråga Komplett.se istället...

order@komplett.se

Visa signatur

EOS 5D • EOS-1D Mark IV • 16-35/2.8L • 70-200/2.8L IS II • 35/1.4L • 200/2L IS • 400/2.8L IS

Permalänk
Medlem

Re: Får man med allt när man handlar på komplett.se

Citat:

Ursprungligen inskrivet av east_lake
Det kanske är en av de dummare frågorna idag...but here it goes:

När man plockar ihop en burk på komplett.se i deras "dator byggare". Får man med alla cd skivor och manualler *stavning*? Från moderkort och grafik kort osv? (*obs* inte en pc i delar utan en från data byggaren *obs*)

Skulle va ganska förarligt annars...men vill vara på den säkra sidan!

Det beror väl mest på om det är bulk eller inte... jag har fått mobon från komplett utan vare sig kartong eller manualer, men då var dom markerade "bulk".

Visa signatur
Permalänk

Då ska jag glo efter boxed i så fall....och får jag då inte med grejorna så stryper jag dom med en smör kniv eller annat lämpligt hjälpmedel.

Permalänk
Medlem

Bättre att fråga dem innan du beställer.

Permalänk

Boxed och Retail - Då borde du få med allt som behövs.

Permalänk
Medlem

Allt som behövs i fråga om drivrutiner, skivor mm .följer alltid med, oavsett bulk eller retail.

Visa signatur

"Det var bättre förr, men inte länge till.."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sOFFe
Allt som behövs i fråga om drivrutiner, skivor mm .följer alltid med, oavsett bulk eller retail.

Nej. Läs mitt inlägg längre upp...

Visa signatur