Permalänk
Skrivet av jocke92:

Det verkar finnas ett addon som pratar med NHL api. Men det hjälper inte de svenska lagen.

Via hue-bryggan är det nog svårare. Men med skyconnect och Zigbee2mqtt eller zha är det oftast inga problem med ikeas prylar.

Jag skulle ju kunna experimentera med NHL:s API bara för att se om jag kan få det att funka.
När det gäller sky connect så blir det nog att prioritera denna. Man verkar ju kunna göra galet mycket med den,
Jag kommer dock att behålla HUE bryggan för belysningen då jag synkar belysningen med Razer Synapse 3.
Vad jag har förstått så klarar sky connect inte av detta (rätta mig gärna om jag har fel).

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 5 5500 | CPU COOLER: Noctua NH-D15 | MB: MSI B-550 Gaming Plus | GPU: Gigabyte GV-RX580AORUS-8GB (Radeon RX580 8G) | RAM: 16 GB TridentZ 3200MHz DDR4 | SSD: OS/PROG/SPEL: 2x Kingston A400 480GB (Raid 0) | HDD (Lagring): 500 GB | Chassi: Cooler Master Storm Trooper (Windowed) | PSU: Coolermaster V1200 | Skärmar: 3x24" ACER - G246HLBbid 60hz + 1x24" ACER - GN246HLB 144hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hasseman84:

Jag skulle ju kunna experimentera med NHL:s API bara för att se om jag kan få det att funka.
När det gäller sky connect så blir det nog att prioritera denna. Man verkar ju kunna göra galet mycket med den,
Jag kommer dock att behålla HUE bryggan för belysningen då jag synkar belysningen med Razer Synapse 3.
Vad jag har förstått så klarar sky connect inte av detta (rätta mig gärna om jag har fel).

Skyconnect är bara en antenn (som stödjer Zigbee samt Matter/Thread). Vilken motsvarande adapter kan göra precis samma sak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av glemmy:

@Json_81: ser du något i loggen?
Settings > System > Logs

Efter uppdatering av HACS har allt fungerat tills igår.

Loggen visar dock bara vad som hänt efter uppstart, kan jag komma åt äldre loggar på något sätt?

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Json_81:

Jag har haft problem med min HA ett tag, dags att försöka ta tag i det.

Efter en period, som ibland är varje dag och ibland någon/några veckor så slutar grafer osv fungera.
Man kan ansluta och ser dashboarden, men N/A på den mesta datan.
Försöker jag gå in i settings och göra reboot så får jag error om configuration.yaml.
Dra ut sladden och starta om löser problemet ett tag.

Körs på RPI5 med SSD (via tophat), jag har original nätdel plus testat en annan så tror inte den är problemet.

Någon med tips på hur jag ska felsöka?

Vad får du för error om configen då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av izzie:

Vad får du för error om configen då?

2024-09-17 08:57:35.396 WARNING (SyncWorker_0) [homeassistant.loader] We found a custom integration meross_lan which has not been tested by Home Assistant. This component might cause stability problems, be sure to disable it if you experience issues with Home Assistant 2024-09-17 08:57:35.396 WARNING (SyncWorker_0) [homeassistant.loader] We found a custom integration hacs which has not been tested by Home Assistant. This component might cause stability problems, be sure to disable it if you experience issues with Home Assistant 2024-09-17 08:57:35.397 WARNING (SyncWorker_0) [homeassistant.loader] We found a custom integration goodwe which has not been tested by Home Assistant. This component might cause stability problems, be sure to disable it if you experience issues with Home Assistant 2024-09-17 08:57:35.397 WARNING (SyncWorker_0) [homeassistant.loader] We found a custom integration nordpool which has not been tested by Home Assistant. This component might cause stability problems, be sure to disable it if you experience issues with Home Assistant 2024-09-17 08:57:35.397 WARNING (SyncWorker_0) [homeassistant.loader] We found a custom integration dirigera_platform which has not been tested by Home Assistant. This component might cause stability problems, be sure to disable it if you experience issues with Home Assistant 2024-09-17 08:57:40.724 WARNING (MainThread) [homeassistant.util.loop] Detected blocking call to open with args ('/usr/local/lib/python3.12/site-packages/pytz/zoneinfo/Africa/Abidjan', 'rb') inside the event loop by custom integration 'nordpool' at custom_components/nordpool/__init__.py, line 158: tz=timezone("Europe/Stockholm"), (offender: /usr/local/lib/python3.12/site-packages/pytz/__init__.py, line 108: return open(filename, 'rb')), please create a bug report at https://github.com/custom-components/nordpool/issues 2024-09-17 08:57:42.196 WARNING (MainThread) [homeassistant.helpers.frame] Detected that custom integration 'nordpool' calls async_forward_entry_setup for integration, nordpool with title: Nordpool and entry_id: 061cf637341507e8e79993cd85f4180c, which is deprecated and will stop working in Home Assistant 2025.6, await async_forward_entry_setups instead at custom_components/nordpool/__init__.py, line 182: hass.async_create_task(, please create a bug report at https://github.com/custom-components/nordpool/issues 2024-09-17 08:57:43.117 WARNING (MainThread) [homeassistant.util.loop] Detected blocking call to open with args ('/usr/share/zoneinfo/Europe/Stockholm', 'rb') inside the event loop by custom integration 'nordpool' at custom_components/nordpool/aio_price.py, line 110: zone = tz.gettz(zone) (offender: /usr/local/lib/python3.12/site-packages/dateutil/tz/tz.py, line 464: fileobj = open(fileobj, 'rb')), please create a bug report at https://github.com/custom-components/nordpool/issues 2024-09-17 08:57:43.963 WARNING (MainThread) [homeassistant.helpers.frame] Detected code that calls async_forward_entry_setup for integration nordpool with title: Nordpool and entry_id: 061cf637341507e8e79993cd85f4180c, during setup without awaiting async_forward_entry_setup, which can cause the setup lock to be released before the setup is done. This will stop working in Home Assistant 2025.1. Please report this issue. 2024-09-17 08:57:47.751 WARNING (ImportExecutor_0) [homeassistant.const] POWER_VOLT_AMPERE_REACTIVE was used from goodwe, this is a deprecated constant which will be removed in HA Core 2025.9. Use UnitOfReactivePower.VOLT_AMPERE_REACTIVE instead, please report it to the author of the 'goodwe' custom integration 2024-09-17 08:57:56.127 WARNING (MainThread) [zigpy.application] Zigbee channel 25 utilization is 95.12%! 2024-09-17 08:57:56.127 WARNING (MainThread) [zigpy.application] If you are having problems joining new devices, are missing sensor updates, or have issues keeping devices joined, ensure your coordinator is away from interference sources such as USB 3.0 devices, SSDs, WiFi routers, etc.

Sen vet jag inte om den loggar något innan den flippar ut, loggen verkar nollställas vid uppstart.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Json_81:

2024-09-17 08:57:35.396 WARNING (SyncWorker_0) [homeassistant.loader] We found a custom integration meross_lan which has not been tested by Home Assistant. This component might cause stability problems, be sure to disable it if you experience issues with Home Assistant 2024-09-17 08:57:35.396 WARNING (SyncWorker_0) [homeassistant.loader] We found a custom integration hacs which has not been tested by Home Assistant. This component might cause stability problems, be sure to disable it if you experience issues with Home Assistant 2024-09-17 08:57:35.397 WARNING (SyncWorker_0) [homeassistant.loader] We found a custom integration goodwe which has not been tested by Home Assistant. This component might cause stability problems, be sure to disable it if you experience issues with Home Assistant 2024-09-17 08:57:35.397 WARNING (SyncWorker_0) [homeassistant.loader] We found a custom integration nordpool which has not been tested by Home Assistant. This component might cause stability problems, be sure to disable it if you experience issues with Home Assistant 2024-09-17 08:57:35.397 WARNING (SyncWorker_0) [homeassistant.loader] We found a custom integration dirigera_platform which has not been tested by Home Assistant. This component might cause stability problems, be sure to disable it if you experience issues with Home Assistant 2024-09-17 08:57:40.724 WARNING (MainThread) [homeassistant.util.loop] Detected blocking call to open with args ('/usr/local/lib/python3.12/site-packages/pytz/zoneinfo/Africa/Abidjan', 'rb') inside the event loop by custom integration 'nordpool' at custom_components/nordpool/__init__.py, line 158: tz=timezone("Europe/Stockholm"), (offender: /usr/local/lib/python3.12/site-packages/pytz/__init__.py, line 108: return open(filename, 'rb')), please create a bug report at https://github.com/custom-components/nordpool/issues 2024-09-17 08:57:42.196 WARNING (MainThread) [homeassistant.helpers.frame] Detected that custom integration 'nordpool' calls async_forward_entry_setup for integration, nordpool with title: Nordpool and entry_id: 061cf637341507e8e79993cd85f4180c, which is deprecated and will stop working in Home Assistant 2025.6, await async_forward_entry_setups instead at custom_components/nordpool/__init__.py, line 182: hass.async_create_task(, please create a bug report at https://github.com/custom-components/nordpool/issues 2024-09-17 08:57:43.117 WARNING (MainThread) [homeassistant.util.loop] Detected blocking call to open with args ('/usr/share/zoneinfo/Europe/Stockholm', 'rb') inside the event loop by custom integration 'nordpool' at custom_components/nordpool/aio_price.py, line 110: zone = tz.gettz(zone) (offender: /usr/local/lib/python3.12/site-packages/dateutil/tz/tz.py, line 464: fileobj = open(fileobj, 'rb')), please create a bug report at https://github.com/custom-components/nordpool/issues 2024-09-17 08:57:43.963 WARNING (MainThread) [homeassistant.helpers.frame] Detected code that calls async_forward_entry_setup for integration nordpool with title: Nordpool and entry_id: 061cf637341507e8e79993cd85f4180c, during setup without awaiting async_forward_entry_setup, which can cause the setup lock to be released before the setup is done. This will stop working in Home Assistant 2025.1. Please report this issue. 2024-09-17 08:57:47.751 WARNING (ImportExecutor_0) [homeassistant.const] POWER_VOLT_AMPERE_REACTIVE was used from goodwe, this is a deprecated constant which will be removed in HA Core 2025.9. Use UnitOfReactivePower.VOLT_AMPERE_REACTIVE instead, please report it to the author of the 'goodwe' custom integration 2024-09-17 08:57:56.127 WARNING (MainThread) [zigpy.application] Zigbee channel 25 utilization is 95.12%! 2024-09-17 08:57:56.127 WARNING (MainThread) [zigpy.application] If you are having problems joining new devices, are missing sensor updates, or have issues keeping devices joined, ensure your coordinator is away from interference sources such as USB 3.0 devices, SSDs, WiFi routers, etc.

Sen vet jag inte om den loggar något innan den flippar ut, loggen verkar nollställas vid uppstart.

Det står ju vad som är fel.

Uppdatera din Nordpool-integration.

Det är detta som är felet kan jag nästan svära på. Jag hade samma issue med en annan integration.

2024-09-17 08:57:43.963 WARNING (MainThread) [homeassistant.helpers.frame] Detected code that calls async_forward_entry_setup for integration nordpool with title: Nordpool and entry_id: 061cf637341507e8e79993cd85f4180c, during setup without awaiting async_forward_entry_setup, which can cause the setup lock to be released before the setup is done. This will stop working in Home Assistant 2025.1. Please report this issue.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Json_81:

EDIT: izzie hann före
Uppgradera integrationen så rullar det nog bättre

Permalänk
Skrivet av izzie:

Skyconnect är bara en antenn (som stödjer Zigbee samt Matter/Thread). Vilken motsvarande adapter kan göra precis samma sak.

Tar jag ikea:s smartplugs och HUE smart plugs och parar ihop dom via HUE brygga så dyker dom enbart upp i HA som en lampa. Jag kan inte ändra på detta.
Med sky connect så har jag läst att man kan då lägga till dom som en smartplug eller något annat så som kaffebryggare.
Jag köpte Ikea:s "STYRBAR" (smart knapp) och försökte att ansluta denna via Hue bryggan. Det gick inte och då läste jag att du måste ha Sky connect.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 5 5500 | CPU COOLER: Noctua NH-D15 | MB: MSI B-550 Gaming Plus | GPU: Gigabyte GV-RX580AORUS-8GB (Radeon RX580 8G) | RAM: 16 GB TridentZ 3200MHz DDR4 | SSD: OS/PROG/SPEL: 2x Kingston A400 480GB (Raid 0) | HDD (Lagring): 500 GB | Chassi: Cooler Master Storm Trooper (Windowed) | PSU: Coolermaster V1200 | Skärmar: 3x24" ACER - G246HLBbid 60hz + 1x24" ACER - GN246HLB 144hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av izzie:

Det står ju vad som är fel.

Uppdatera din Nordpool-integration.

Det är detta som är felet kan jag nästan svära på. Jag hade samma issue med en annan integration.

2024-09-17 08:57:43.963 WARNING (MainThread) [homeassistant.helpers.frame] Detected code that calls async_forward_entry_setup for integration nordpool with title: Nordpool and entry_id: 061cf637341507e8e79993cd85f4180c, during setup without awaiting async_forward_entry_setup, which can cause the setup lock to be released before the setup is done. This will stop working in Home Assistant 2025.1. Please report this issue.

Skrivet av mattera:

EDIT: izzie hann före
Uppgradera integrationen så rullar det nog bättre

Det finns ingen uppdatering till den.

Edit, finns en beta, testar den.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hasseman84:

Tar jag ikea:s smartplugs och HUE smart plugs och parar ihop dom via HUE brygga så dyker dom enbart upp i HA som en lampa. Jag kan inte ändra på detta.
Med sky connect så har jag läst att man kan då lägga till dom som en smartplug eller något annat så som kaffebryggare.
Jag köpte Ikea:s "STYRBAR" (smart knapp) och försökte att ansluta denna via Hue bryggan. Det gick inte och då läste jag att du måste ha Sky connect.

Detta är sant, jag påtalar bara att det finns andra antenner. Vad som möjliggör detta är HA i stort, samt ZHA/Z2M.

Jag kör denna adapter tex: https://smlight.tech/product/slzb-06/

Skrivet av Json_81:

Du kan också disabla integrationen och se om felet kvarstår. Annars bör du skapa ett issue på integrationsskaparens githubsida.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Json_81:

Det har inte kommit någon uppdatering till Nordpool integrationen på länge. Jag har inga problem hos mig och jag kör den.

Men det skadar inte att lägga upp en issue på GitHub. Om det beror på något annat så kommer de komma till den slutsatsen

Permalänk
Medlem
Skrivet av jocke92:

Jag har inga problem hos mig och jag kör den.

Den fungerar fint hos mig också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jocke92:

Det har inte kommit någon uppdatering till Nordpool integrationen på länge. Jag har inga problem hos mig och jag kör den.

Men det skadar inte att lägga upp en issue på GitHub. Om det beror på något annat så kommer de komma till den slutsatsen

Skrivet av joakim99:

Den fungerar fint hos mig också.

Efter jag uppdaterade till betan kommer det ingen varning i loggarna längre så vad det än var som skapade det felet verkar de ju ha jobbat på det.

Återstår att se om det löser hela problemet för mig.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Går det att integrera Cleverio (rebrand Tuya) med HA utan hubb från Tuya? En kompis sa att det bara var att lägga till i nätverket så hittas den automatiskt men jag tror inte det är hela sanningen.

Specifikt gäller det Smart Siren från Kjell Company som ska komplettera visuell ringklocka (aka blinkande ljuskällor). I köket och badrummet syns däremot inte blinkandet och då är ljudsignal en komplettering.

Visa signatur

Citera mig - annars kan svar utebli i trådar jag inte själv skapat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrRunaway:

Går det att integrera Cleverio (rebrand Tuya) med HA utan hubb från Tuya? En kompis sa att det bara var att lägga till i nätverket så hittas den automatiskt men jag tror inte det är hela sanningen.

Specifikt gäller det Smart Siren från Kjell Company som ska komplettera visuell ringklocka (aka blinkande ljuskällor). I köket och badrummet syns däremot inte blinkandet och då är ljudsignal en komplettering.

Verkar finnas stöd för i Zigbee2MQTT så någon specifik hubb borde inte behövas, men en Zigbee-styrenhet krävs ju.

Visa signatur

5700X3D | ASUS X470-F | 32GB RAM | RTX 5070 Ti

Permalänk
Medlem

Tuya är skit, håll dig borta från det om du kan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fragande:

Verkar finnas stöd för i Zigbee2MQTT så någon specifik hubb borde inte behövas, men en Zigbee-styrenhet krävs ju.

Hade på känn att det inte var bara att ansluta till nätverket. Vi får se hur krångligt det blir. Jag ger det en chans. Kanske är en hubb ett bättre val om integrationen går smidigt.

Skrivet av izzie:

Tuya är skit ja men det finns inte särskilt många alternativ till sirenen. Min fru har hörselnedsättning på högfrekventa ljud. Hon hör min mobiltelefon vibrera men inte kökstimern och vissa brandlarm.

Visa signatur

Citera mig - annars kan svar utebli i trådar jag inte själv skapat.

Permalänk
Skrivet av MrRunaway:

Man kan använda Home Assistant för att styra Cleverios produkter.
Men internetuppkopplingen måste då funka. Om internetuppkopplingen går ner så funkar inte Cleverio produkterna då dom är beroende av molnet.
Det finns inget officiellt stöv av Cleverio produkter eller några produkter alls som använder Tuya och nedis appen.
Det man får göra då är att låta Home Assistant kommunicera med molnet som i sin tur tänder/släcker en lampa.
Jag har försökt att få detta att funka med en rörelsesensor men efter flera dagars försök så gav jag upp och sålde den istället.

TP-Links produkter som ansluts till TP-Link Kasa appen fungerar bra med HA, och det är lätt att ansluta dom med.
Men TP-Links produkter som ansluts till Tapo appen verkar fungera på samma sett som Tuya, Nedis och Cleverios produkter.

Skrivet av izzie:

Som izzie säger så är Tuya verkligen skit. Nedis och Smart Life är även dom tuya appen fast med en annan layout och skin. Så håll dig borta från Nedis appen med om det går

Det finns videos där dom bygger egna smart högtalare/assistent.
(Jag länkar några videos längre ner)
Man kanske skulle kunna modifiera ett bygge för att kunna använda någon siren?
Men detta är utanför mitt kunskapsområde. Om du inte har möjlighet att bygga något sådant själv så tror jag faktiskt att det finns folk här på Sweclockers som har både kunskapen och möjlighet att bygga något sådant om man ber lite snällt.

https://www.youtube.com/watch?v=Bd9qlR0mPB0
https://www.youtube.com/watch?v=4DQ9iyV3G20
https://www.youtube.com/watch?v=zhlIaBG3Ldo

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Finns det något enkelt sätt att visa data från en sensor i en widget på en iPhone?

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem
Skrivet av glemmy:

Finns det något enkelt sätt att visa data från en sensor i en widget på en iPhone?

Min HA app har ballat ur sen i morse när jag uppdaterade till IOS 18.
Skulle tydligen vara mycket bättre widgetar iom IOS18, men än så länge är det flopp

Permalänk
Skrivet av glemmy:

Om du använder Home Assistant så finns det en app till telefonen du kan installera som heter "Home Assistant". Home Assistent app finns både för Android och IOS.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av mattera:

Skulle tydligen vara mycket bättre widgetar iom IOS18, men än så länge är det flopp

Finns det flera som har rapporterat detta?
Funkar Home Assistant annars om du använder webbläsare (från dator)?
Jag använder dock Android.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hasseman84:

Finns det flera som har rapporterat detta?
Funkar Home Assistant annars om du använder webbläsare (från dator)?
Jag använder dock Android.

Några verkar ha problem.
Hade en uppdatering av HA appen nu såg jag, får hoppas det löser sig med den

Permalänk
Skrivet av mattera:

Några verkar ha problem.
Hade en uppdatering av HA appen nu såg jag, får hoppas det löser sig med den

Vi får hoppas på det bästa. Jag vet själv hur det är när HA krånglar och man inte kan göra något åt det mer än att vänta.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hasseman84:

Vi får hoppas på det bästa. Jag vet själv hur det är när HA krånglar och man inte kan göra något åt det mer än att vänta.

Löste sig med nya uppdateringen

Permalänk
Medlem
Skrivet av mattera:

Får testa med IOS18 då

Skrivet av Hasseman84:

Om du använder Home Assistant så finns det en app till telefonen du kan installera som heter "Home Assistant". Home Assistent app finns både för Android och IOS.

Ja appen används, men vad jag kan se var widgeten bara en länk till en sida, eller skript/action.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Officiell jultomte
Skrivet av izzie:

Vill du utveckla? Har 10-15st ljuskällor från Tuya som har fungerat smärtfritt senaste 3 åren och köpt in fler i 2-3 omgångar. Kanske missar något specifikt?

Visa signatur

PC1: i5-13600kf, 32gb DDR5@6000MHz, GTX 1080, Prime Z690-A
PC2: Ryzen 5 5600X, 16GB DDR4, GTX 1070Ti, ROG STRIX B550-F
SRV1: i5 10500T, 16GB DDR4, Debian
Home Assistant-tråden | BakClockers | Stryktipset

Permalänk
Medlem
Skrivet av Moseby:

Vill du utveckla? Har 10-15st ljuskällor från Tuya som har fungerat smärtfritt senaste 3 åren och köpt in fler i 2-3 omgångar. Kanske missar något specifikt?

Kan heller inte påstå att jag har haft nåt större besvär med Tuya, det som blev bökigt var när att det blev en del IP-adresser att hålla redan på när man skulle felsöka eller liknande. Men numera kör jag bara Tuya/Wifi på det viktigaste enheterna vilket är ca 4-5t.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QM|Asus PG279QZ
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem
Skrivet av izzie:

Köpte en men det verkar som man behöver välja mellan zigbee och thread när den installeras, eller har jag missat något?

Permalänk
Medlem

Bytte från Conbee2 till en Sonoff dongle-E och har märkt att det har börja dyka upp "spöknotiser" i loggen likt dessa, inga lampor eller annat tänds utan det är bara en notis i loggen.

Garage remote Checkin event was fired
Altan remote Checkin event was fired

Någon annars som har råkat ut för det eller vet vad det kan bero på?

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QM|Asus PG279QZ
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc