Snart slut att handla från GTek !

Permalänk
Avstängd

Snart slut att handla från GTek !

Har fått reda på att dom är på G att upphöra med försäljningen till privatpersoner och enbart sälja till ÅF !

Detta har bekräftats från en på GTek !

http://swemodders.sytes.net

Permalänk
Hedersmedlem

Ingen större förlust, deras sortiment går att finna billigare på annat håll och de verkar inte vara några hejjare på att packa.

Skulle väl vara för konkurensens skull isåfall.

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk
Medlem

Nej men det är ju tråkigt tycker jag. Hade ju tänkt att köpa ett Lian-Li PC-75 så fort studiepengarna kommer, och de verkar vara de enda som säljer det i sverige till ett rimligt pris Vet någon när de ska sluta sälja till privatpersoner? Kan nog ifs maila dem...

Visa signatur

System :: [AMD 64 3000+] [ASRock 939Dual-VSTA] [2gb Corsair PC3200 DDR] [ATI X1650] [80gb Maxtor PATA+250gb SATA-II HD]
Tillbehör :: [2 X 20" TFT] [Lian-Li PC-70] [TT Big Typhoon] [NEC 3550A@4551A DVDRW] [Epson Stylus DX4850]
Linux är bara gratis om din tid är värdelös

Permalänk
Medlem

Ja det skulle ju vara roligt att veta när dom ska stänga... men om det bara är rykten? så kanske man inte kan ta reda på det..

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spacer
Ja det skulle ju vara roligt att veta när dom ska stänga... men om det bara är rykten? så kanske man inte kan ta reda på det..

inget ryckte det e sant men datum e inte spikat ännu !

Permalänk
Medlem

Kan också bekräfta detta efter att jag va i kontakt med dom för ca 3 veckor sen angående sponsring till rbmods

Permalänk
Medlem

Slutade handla där för 1,5 år sedan så jag bryr mig inte... Både Kylning & Overclockers är ju bra mycket bättre på allt.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tycker det är tråkigt. Har handlat där ett flertal gånger pga att produkterna saknades i andra butikers sortiment.

Permalänk
Avstängd

Det var tråkiga nyheter. En sista überbillig utförsäljning vore välkommet, men inget man förväntar sig...

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Medlem

Jag handlar endå bara på OC.

Visa signatur

:: System 1 | 2500+ -M | 9800se |
::

saknar öä - Är på semester till ~januari

Permalänk
Medlem

det gjorde ju inte så mycket...har en återförsäljare i stan

Visa signatur

Hörde jag ett skäggo hosta?