Fractal Design bordar Moderskeppet med lasten fylld av nylanserade produkter

Permalänk
Melding Plague

Fractal Design bordar Moderskeppet med lasten fylld av nylanserade produkter

Göteborgsföretaget tar med sig prylar och produktutvecklare till sin monter på dygnskryssningen Moderskeppet i oktober.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Mycket oklart varför man marknadför sina nya stolar så hårt när inget finns att leverera, den är tvärslut överallt och leveranser i december.

Permalänk
Skrivet av Lilla Tiger:

Mycket oklart varför man marknadför sina nya stolar så hårt när inget finns att leverera
tvärslut överallt och leveranser i december.

Möjligen är man stolt över jobbet som man gjort (om personen i fråga var inblandad i det projektet).

Alternativt har man gjort upp en marknadsföringsplan och köpt "reklamplatser" i förväg.

För övrigt hoppas jag på en lite mer chassin i mATX storlek, gärna North. Dök upp ett exemplar där en snubbe på r/mffpc (reddit) knåpade ihop sin egen "North Nano".

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lilla Tiger:

Mycket oklart varför man marknadför sina nya stolar så hårt när inget finns att leverera
tvärslut överallt och leveranser i december.

För det ska tillverkas billigt i kina och det är säkert långa kötider där gissar jag.

Permalänk
Medlem

Hoppas det lurkar någon fractal design representant här. Jag har väntat på nyheter kring er define serie i vad som känns som evigheter.

(mer specifikt, ett atx chassi som fokuserar på lättbyggt, plats för stor luftkylare, stort grafikkort, bra ventilering samtidigt som ljuddämpning är ett mål).
Och som svar på varför define 7 inte fungerar så är det helt klart en smakfråga, men jag ogillar verkligen den silvriga fronten på det vita chassit.

Så det är väldigt tråkigt att FD inte lyckats göra något på denna fronten på vad är det, 4-5 år?