Permalänk

GTX 1080 köpes

Hej, vill köpa ett GTX 1080. Estetiskt skick spelar ingen roll så länge priset är därefter men måste fungera som det ska och inga missljud. Får vara max 5 cm högt då det finns begränsningar i chassit. Finns det runt Helsingborg kan det hämtas snabbt och smidigt men frakt är inga problem heller.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har ett Msi Gtx 1080 Gaming X för 1350kr + frakt (eller om du har vägarna förbi Malmö) ifall du inte erbjuds något bättre.

Ursäktar det lite högre priset men är den tystaste gtx 1080'n jag haft och i bra skick.

42mm höjd enligt Inet.

Permalänk
Skrivet av rwkk:

Har ett Msi Gtx 1080 Gaming X för 1350kr + frakt (eller om du har vägarna förbi Malmö) ifall du inte erbjuds något bättre.

Ursäktar det lite högre priset men är den tystaste gtx 1080'n jag haft och i bra skick.

42mm höjd enligt Inet.

Är lite över budget men ska läsa på lite om det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av rwkk:

42mm höjd enligt Inet.

Skrivet av delarossa:

Är lite över budget men ska läsa på lite om det.

1250*

Permalänk
Skrivet av rwkk:

Har fått lite i PM också som ska utvärderas men detta kan vara intressant. Ungefär var i Malmö finns det isf (norr/söder)?

Permalänk
Medlem
Skrivet av delarossa:

Har fått lite i PM också som ska utvärderas men detta kan vara intressant. Ungefär var i Malmö finns det isf (norr/söder)?

öster/husie. Men behöver veta ett par dagar innan så jag hämtar upp den, har den ej hemma.

Permalänk
Skrivet av rwkk:

öster/husie. Men behöver veta ett par dagar innan så jag hämtar upp den, har den ej hemma.

Efter en del velande så köpte jag ett i pm men låter annonsen vara kvar tills allt är klart. Är någon annan intresserad av ditt kort så har jag inga synpunkter så klart.

Permalänk

Annonsen är avslutad