Xbox elite V1, katana och Corsair 65 keyboard

Permalänk
Medlem

Xbox elite V1, katana och Corsair 65 keyboard

Tja.

Säljer ett par saker som står i rubriken pga uppgradering.

Corsair gaming k65 RGB mini cherry MX red, knappt använt - buda på

Sound blasterx katana, finns liten skada på subwoofer . Se bilden - buda på

Microsoft elite V1 med dongle till Windows så att man kan spela trådlöst.

Har ingen riktpris direkt.
Buda och så ser vi när jag är nöjd med priset
Prio på avhämtning men priset kan avgöra med.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Vet inte vad som är ok för Microsoft elite V1, men jag börjar väl med 500kr

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 9 7950X, ASUS 4090 ROG Strix, 32GB RAM DDR5 6000MHz CL36 FURY,
ASUS TUF Gaming X670E-Plus / Monitor/Tv: SAMSUNG G8 OLED/ Playstation 5 // Xbox Series X // iPhone 14 Pro// iPad Pro Air m1 // TV Vardagsrummet LG Oled 77CX Sovrummet LG OLED B7 55TUM. Övervåningen LG C1 65

Permalänk
Medlem
Skrivet av The man swe 90:

run den summan. tänk på du måste ha wirleless adapter om du ska köra bluetooth till din Pc annars är det kabel

Permalänk
Medlem

Noterat!

Ifall du läser noggrant så inkluderas dongle med från min sida.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Epsilon:

Noterat!

Ifall du läser noggrant så inkluderas dongle med från min sida.

yep sorry missade det har samma kontorll fortfarande topppen

Permalänk
Medlem

Subwoofern fungerar som den ska? Ser ut som att den kanske har tappats. Lägger också ett bud på 500+frakt om allt fungerar som det ska

Permalänk
Medlem
Skrivet av yexra:

Subwoofern fungerar som den ska? Ser ut som att den kanske har tappats. Lägger också ett bud på 500+frakt om allt fungerar som det ska

Noterat

Funkar fint....fick skada vid flytt. Har ej fallit.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Epsilon:

Noterat

Funkar fint....fick skada vid flytt. Har ej fallit.

Perfekt! Vilken exakt modell är det? Bilder på internet verkar ha en annorlunda framsida där det endast står "BT"... Och hur mycket uppskattar du det väger? Tänker på frakt kostnad

Permalänk
Medlem
Skrivet av yexra:

Perfekt! Vilken exakt modell är det? Bilder på internet verkar ha en annorlunda framsida där det endast står "BT"... Och hur mycket uppskattar du det väger? Tänker på frakt kostnad

Jag antar att det är V1. Märkte att den inte har HDMI utan endast på V2. Drar tillbaka mitt bud sorry.

Permalänk

Svårt att säga ett pris :/ Riktpris på v1 Xbox? Och finns det någon drift? Alla knappar fungerar? Varit öppnad någon gång?

Permalänk
Medlem
Skrivet av yexra:

Jag antar att det är V1. Märkte att den inte har HDMI utan endast på V2. Drar tillbaka mitt bud sorry.

Precis v1. Oki

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beardedroadrunner:

Svårt att säga ett pris :/ Riktpris på v1 Xbox? Och finns det någon drift? Alla knappar fungerar? Varit öppnad någon gång?

Jag har inte upplevt något drift. Allt är fungerande. Du kan se på bilden alla de tillbehör förutom dongle som satt i datorn.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Epsilon:

Jag har inte upplevt något drift. Allt är fungerande. Du kan se på bilden alla de tillbehör förutom dongle som satt i datorn.

Aldrig öppnat.

Permalänk
Skrivet av Epsilon:

Drar till med ett bud på 300

Permalänk

Corsair gaming k65 RGB + Sound blasterx katana, 500 + frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beardedroadrunner:

Drar till med ett bud på 300

Kolla längst upp....500 har redan bjudits

Permalänk
Medlem
Skrivet av yexra:

Insett att jag inte behöver hdmi så budar 550kr+frakt för katana haha.

Permalänk
Medlem
Skrivet av yexra:

Insett att jag inte behöver hdmi så budar 550kr+frakt för katana haha.

Hahaha oki. Du är ledande

Jag är just nu bortrest på kurs men är nog tillbaka till torsdag. Om ingen annan bud trillar in så skickar jag den till sig. Ska kolla med frakt osv

Permalänk
Medlem
Skrivet av Epsilon:

Hahaha oki. Du är ledande

Jag är just nu bortrest på kurs men är nog tillbaka till torsdag. Om ingen annan bud trillar in så skickar jag den till sig. Ska kolla med frakt osv

Perfekt. Ser inte på bilden men medföljer fjärrkontrollern? Och/eller optisk kabel

Permalänk
Medlem
Skrivet av yexra:

Perfekt. Ser inte på bilden men medföljer fjärrkontrollern? Och/eller optisk kabel

Kontroll finns med. Optisk kabel finne ej men däremot följer USB kabel till micro USB som jag har använt till min dator

Permalänk

600 kr + frakt för Katana , också väldigt intresserad av fraktkostnaden hehe

Permalänk
Medlem

650+frakt för katana

Permalänk

700 kr + frakt för Katana

Permalänk
Medlem
Skrivet av Abromander:

700 kr + frakt för Katana

Noterat.

Fraktkostnad blir 218kr om jag nu minns. Väger 5,5kg hela kit.

Permalänk
Medlem
Skrivet av The man swe 90:

Ska det hämtas eller frakt? 80kr är för frakt tror jag. Resten kan vi ta i pm ifall du är fortsatt intresserad

Permalänk
Skrivet av Epsilon:

Ska det hämtas eller frakt? 80kr är för frakt tror jag. Resten kan vi ta i pm ifall du är fortsatt intresserad

Jag tänkte mig 500kr ink frakt

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 9 7950X, ASUS 4090 ROG Strix, 32GB RAM DDR5 6000MHz CL36 FURY,
ASUS TUF Gaming X670E-Plus / Monitor/Tv: SAMSUNG G8 OLED/ Playstation 5 // Xbox Series X // iPhone 14 Pro// iPad Pro Air m1 // TV Vardagsrummet LG Oled 77CX Sovrummet LG OLED B7 55TUM. Övervåningen LG C1 65

Permalänk
Medlem

750kr katana + 550kr kontroller + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av yexra:

750kr katana + 550kr kontroller + frakt

Du får de! orkar inte med mera. Frakt blir 215kr totalt eftersom det ska täcka 10kg och katana med subwoofer väger 5,5 och kontroll några hundra gram.

Skicka dina uppgifter i pm så skickar jag det imorgon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Epsilon:

Du får de! orkar inte med mera. Frakt blir 215kr totalt eftersom det ska täcka 10kg och katana med subwoofer väger 5,5 och kontroll några hundra gram.

Skicka dina uppgifter i pm så skickar jag det imorgon.

Yes, tack!

Permalänk
Medlem

Endast tangentbord kvar nu.