Permalänk
Medlem

Söker AMD/Nvida dator

Som rubriken lyder är jag på jakt efter en ny dator, gärna 7800x3d alt 7950x3d med tillhörande nvidia kort, möjligen ett amd kort om det är rätt.

Jag finns i Sölvesborg Blekinge och enbart upphämtning/mötas jag är intresserad av.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

I9-10850k, 64gb DDR4 och 3080TI, m.2 SSD, byggt i ett silverstone FT03?

Är det något sånär nära målet, dra mig ett PM i så fall.

Visa signatur

Jag tar jobbet med mig hem, i form av Tinitus.

Permalänk
Medlem

tyvärr söker enbart det som står i texten.

Permalänk

Nästan att du skulle köpt nytt då. Svårt o hitta någon som vill göra sig av med de bästa av det bästa liksom.

Visa signatur

Main rig: Ryzen 7 9800X3D, Asus Prime OC RX 9070 XT 16GB, ASRock B650I PG Lightning WiFi, 32GB Corsair Vengeance DDR5 6000Mhz, 4TB Crucial P3 Plus, 4TB Kingston Renegade, Fractal Terra.

SFF FFS.

Permalänk
Medlem

Hejsan!

Jag har en dator som jag kan tänkas delas med

följande:

AMD Ryzen 7 7800X3D kyld av en NZXT X73
AMD ProArt B650 - Creator
2x16GB 6000Mhz Corsair Vengance
Powercolor 7800XT 16GB Fighter
Fractal 750W Ion 80+ Guld modulärt
Lian Li O11 Dynamic

Finns lite belysning om man gillar det, SSDn som jag har i den är en WD Black NVMe på 250GB. tanken var att uppgradera den men inte kommit så långt. så perfekt om du vill lägga in din egen SSD.

Finns i nordvästra skåne så vi kan ordna så jag kommer med datorn ifall det skulle passa då blekninge inte är så långt borta

Visa signatur

Jag har ingen dator att visa upp här nere längre, men jag har en fräsig formel 1 bil i Lego!

Permalänk
Medlem

Givet vis är det ett Asus Pro Art och inte AMD

Visa signatur

Jag har ingen dator att visa upp här nere längre, men jag har en fräsig formel 1 bil i Lego!