Kom på Nördkväll i Stockholm – live-quiz med SweClockers och FZ

Permalänk
Melding Plague

Kom på Nördkväll i Stockholm – live-quiz med SweClockers och FZ

Vi bjuder in till klassiskt nördhäng på Kappa Bar i Stockholm. Trevligt umgänge och utmanande live-quiz med fina priser utlovas.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Har skrivit upp mig! Ska bli kul att träffa folk härifrån för första gången efter ganska exakt 20 år som medlem nu i november

Visa signatur

|| Citera för svar ||
--
Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & EK-Nucleus AIO 360 Dark | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E
--
Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | Stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem

Udda dag mitt i veckan och jobbar 14.30 till 22.30 så jag hoppar det.
Men det kommer väll fler gånger.

Visa signatur

Ryzen 9800X3D @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.
YT kanal där jag meckar bilar: https://www.youtube.com/@saab900turbo9

Permalänk
Medlem

Anmält mig. För se hur länge jag är där, gillar inte att vara ute sent på kvällen, men är där i några timmar.

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Anmälde mig, får se om man går överhuvudtaget men skulle faktiskt tro det. Östermalms-träffen var ju rätt trevlig.

Permalänk
Medlem

Som gammal gubbe kan detta vara min kopp te. Inte för att jag dricker te, men hänga med likasinnade är ju fina fisken.

Visa signatur

Gammal gubbe

Permalänk
Discokungen

Just det ja, hade glömt skriva att jag anmält mig. Hoppas på att det kommer lite folk som inte kan komma på Moderskeppet pga att det är på en båt nu! Ser fram emot detta!

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld - Steam Deck LCD 1TB

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨

Nu är eventet fullbokat, men det går fortfarande att skriva upp sig på väntlistan om någon hoppar av!

Om det är någon som har anmält sig sedan tidigare men inte har tänkt att komma så får man gärna dra tillbaka anmälan och därmed ge någon annan platsen.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Det drar ihop sig, vilka ska med?

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonasT:

Nu är eventet fullbokat, men det går fortfarande att skriva upp sig på väntlistan om någon hoppar av!

Om det är någon som har anmält sig sedan tidigare men inte har tänkt att komma så får man gärna dra tillbaka anmälan och därmed ge någon annan platsen.

Jag har tyvärr gjort det. Jobbet behövde mig senare än normalt imorgon. Hade varit kul o iallafall komma förbi

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig