seame.com beställning... Problem

Permalänk
Medlem

seame.com beställning... Problem

Hej!

Jag beställde pumpar från seame.com hör om dagen, men när jag ska betala in pengarna. Hur vet då dom att det är jag som betlar in?

Vet att jag borde höra med deras support och så, men det är lite brottom. Någon som beställt där som kanske kan svara.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Re: seame.com beställning... Problem

När jag beställde min pump därifrån har jag för mig att man fick betala med kortet direkt efter beställningen, så de gjorde väl någon koppling till beställningen på nåt sätt.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av perco
Hej!

Jag beställde pumpar från seame.com hör om dagen, men när jag ska betala in pengarna. Hur vet då dom att det är jag som betlar in?

Vet att jag borde höra med deras support och så, men det är lite brottom. Någon som beställt där som kanske kan svara.

Visa signatur

System :: [AMD 64 3000+] [ASRock 939Dual-VSTA] [2gb Corsair PC3200 DDR] [ATI X1650] [80gb Maxtor PATA+250gb SATA-II HD]
Tillbehör :: [2 X 20" TFT] [Lian-Li PC-70] [TT Big Typhoon] [NEC 3550A@4551A DVDRW] [Epson Stylus DX4850]
Linux är bara gratis om din tid är värdelös

Permalänk
Medlem

Du beställer i ditt namn, sen går du till posten och gör en överföring från ditt konto till deras konto i ditt namn. Antar att de ser att Perco har lagt en beställning, och sedan att Perco fört över pengar till deras konto och då skickar dom sakerna hem till Perco

Visa signatur

The difference between stupidity and genius - the latter has limits

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zevon
Du beställer i ditt namn, sen går du till posten och gör en överföring från ditt konto till deras konto i ditt namn. Antar att de ser att Perco har lagt en beställning, och sedan att Perco fört över pengar till deras konto och då skickar dom sakerna hem till Perco

tack.. precis vad jag behövde veta..

Visa signatur