Gmail får ny spamskyddsfunktion

Permalänk
Melding Plague

Gmail får ny spamskyddsfunktion

Google jobbar på en ny funktion till Gmail kallad Shielded Email.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Det verkar väl bra, men hur ska jag bli erbjuden att köpa en Vingård i Nigeria nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av JackeShan:

Det verkar väl bra, men hur ska jag bli erbjuden att köpa en Vingård i Nigeria nu?

Eller en släkting jag aldrig hört talas om som har ett arv på 10 miljoner US dollar. Och advokaten som söker mig, önskar bara 50 dollar från mig så han kan fortsätta göra detta jobb gratis.

Visa signatur

NZXT H7 Flow, ASUS Z390-E, Intel 9700K 3.6GHz, 16 GB Corsair Vengeance 3.2GHz, Samsung EVO 970 500GB, MSI RTX 2070 Gaming Z, Seagate Barracuda 4 TB, Corsair RM750X V2 750W, Noctua NH-D15, 1 st FD Venturi HF-14, 6 st Phantek M25 120mm, Dell S2721DGFA,

Permalänk
Medlem

Riktigt bra. Just nu har jag ett halvdussin olika adresser för att sprida ut det lite, men det är jobbigt eftersom webbläsare inte trivs med att ha olika konton inloggade samtidigt, så jag måste ha en webbläsare för varje konto för att snabbt kunna kolla alla utan att logga ut/in i varje. Detta kommer att avhjälpa det problemet med tiden.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S

Permalänk
Medlem
Skrivet av cyklonen:

Riktigt bra. Just nu har jag ett halvdussin olika adresser för att sprida ut det lite, men det är jobbigt eftersom webbläsare inte trivs med att ha olika konton inloggade samtidigt, så jag måste ha en webbläsare för varje konto för att snabbt kunna kolla alla utan att logga ut/in i varje. Detta kommer att avhjälpa det problemet med tiden.

Låter som att du behöver en mejlklient, typ Thunderbird.

Visa signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2025? Ha pyttsan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ELF:

Låter som att du behöver en mejlklient, typ Thunderbird.

Nej, absolut inte. Jag använder uteslutande webbmejllösningar. Hatar mejlprogram. Måste använda skiten på jobbet, men skulle aldrig göra det privat.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S

Permalänk
Medlem

Nice, använder själv vadsomhelst@domän och svartlistar addresser när det kommer spam. Synd att Gaddafis fru inte kan skicka mer mail till mig dock :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av cyklonen:

Nej, absolut inte. Jag använder uteslutande webbmejllösningar. Hatar mejlprogram. Måste använda skiten på jobbet, men skulle aldrig göra det privat.

Varför hatar du mejlklienter?

Borde ju underlätta markant.

Visa signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2025? Ha pyttsan.