Permalänk
Medlem

Bortskänkes: 3 x DVD drives

Skänker bort 4 x dvd brännare till dden som behöver det. Alla kan spela DVDer, antar att de kan bränna med. Nån av dom har en liten skada i det " L " formade strömintaget, men den funkar fortfarande.

Kan lämnas vid dörr i Sösdala, söder om Hässleholm alternativ i Lund vid specifika dagar. Kan även skicka mot porto.

ta 1 eller 3 det är vilket som, är bara glad om någon annan kan få glädje utav dom

Läs hela annonsen här

Permalänk

Jag tar gärna en!

Permalänk
Medlem

Jag kan ta dom andra två om du vill lämna dom i Lund vilken dag spelar ingen roll för mig.

Visa signatur

Asus TUF B650 plus wifi - Ryzen 7800x3d - Peerless Assassin - ASUS TUF 4070ti SUPER - 32gb Corsair vengeance 6000Mhz CL30 - Corsair Rmx 850w - Phanteks XT Pro Ultra

Permalänk
Medlem

Hej!
Alla kanske är uppbokade, men jag hade gärna tagit en, kan ev. hämta i Sösdala imorgon!

Permalänk
Medlem
Skrivet av deeshu:

Hej!
Alla kanske är uppbokade, men jag hade gärna tagit en, kan ev. hämta i Sösdala imorgon!

Hej! har 2st kvar, skicka PM om du vill ha adress

Permalänk
Medlem
Skrivet av pehrnow:

Jag kan ta dom andra två om du vill lämna dom i Lund vilken dag spelar ingen roll för mig.

Såg nu att du var först! Ber om ursäkt, jag kan ta dom 2 till lund skicka dm!

Permalänk
Officiell jultomte

Blir någon kvar så tar jag gärna en då min precis lagt av tydligen.

Visa signatur

PC1: i5-13600kf, 32gb DDR5@6000MHz, GTX 1080, Prime Z690-A
PC2: Ryzen 5 5600X, 16GB DDR4, GTX 1070Ti, ROG STRIX B550-F
SRV1: i5 10500T, 16GB DDR4, Debian
Home Assistant-tråden | BakClockers | Stryktipset

Permalänk
Medlem

Hej, 2 hämtade 1 kvar. avaktar svar från en annars hör jag av mig till den som står på kö!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad