Låter som bortkastad tid om jag ska vara ärlig, det är inget som kommer föras vidare, du kommer inte prata med de som utvecklar Telenors play/streamingtjänst.
Jag tänkte ställa lite frågor, men har nu kommit fram till att det finns inga frågor kvar tack vare den här trådens användare har sagt nog, Telenor kommer tappa betydligt fler kunder än mig om man läser utanför det här forumet
ADSL-exemplet innebar visst problem för kunder, med långa väntetider på att något skulle bli fixat och att de blev nedstängda innan det ens fanns 4G att gå över till eller för den delen fiber.
Allentes allra senaste androidbaserade skitbox kommer gå att kunna fortsätta köras över fiber som jag förstår det
trots alla ska lämna det där nätet jag glömt namnet på vid årsskiftet
Det är Allentes hemsida som inte är så tydlig, SF-kanalen finns hos Allente och sänds via satellit. Kräver tillvalspaket "TV4 Film & Serier" eller "TV4 Sport Max".
Är det nått jag inte tänker göra så är det att köpa Allentes box för 1500 sek för Telenors harakiri besluts skull, otydligheten på hemsidan fortsätter i att jag antar att deras allra senaste box ska paras ihop med deras
erbjudande "streaming tv" (saknar kanalpaket på hemsidan av nån anledning som skulle kunna vara synonym till deras erbjudande "bredbands-tv" eller så är det parabol utbudet av kanaler antar jag)
Dom kallar det för TV4 Film & Serier men den innehåller inte själva kanalen TV4 film som däremot ingår i skräp-Telenors mellanpaket jag har nu, så DF + TV4 star och TV-hits för 1990 kr är som att bli rånad av Telenor, det nöjet ska dom inte få.
1. Finns det inga andra leverantörer som åtm har SF kanalen som en av frivilliga tillvalskanaler i mellanpaket inte tilläggspaket! med extra kostnad!
2.
"TV4 Film & Serier" står att det finns tillgängligt för fiber
Det skulle kunna betyda att deras TV-modul också går via fiber? eftersom
det inte krävs att man köper en parabol