Macbook air M1 13", Samsung Tab A8, Thrustmaster T300RS & Växelspak

Permalänk
Medlem

Macbook air M1 13", Samsung Tab A8, Thrustmaster T300RS & Växelspak

Ska avlasta lite grejer som inte används längre då jag vill bygga en PC åt dottern.
Macbooken skulle ha använts till mina studier men det kändes betydligt skönare att sitta framför två skärmar än en laptop så den kom knappt till användning.
Samsung plattan köpte jag då jag klädde ut mig till ett Gameboy color under halloween och hade en emulator på den som man kunde spela pokemon på, utöver det har den legat i original lådan den kom med sedan dess.
Ratt och växelspaken har jag inte tid med längre tyvärr, Iracing kräver betydligt mycket mer tid än vad jag har i vardagen så de ska säljas, de kan ha använts totalt 50 timmar

Prisförslag/startbud
Macbook air M1 8gb Ram & 256GB SSD: 8500 :-
Samsungplattan Tab A8 4gb Ram & 64gb Lagring: 800
Thrustmaster T300 RS GT + Pedaler: 3000 (tänkte mig 3500 i början men kollade runt och det kändes orimligt)
Thurstmaster TH8A växelspak + extra 3D-printat handtag klätt i läder: 1250 :-
Har en stationär dator som kan kommas att läggas till i artikeln men har ingen direkt koll på komponenterna just nu.
Har ett par originella Gen 1 airpods jag kan slänga in med Macbooken om det önskas, då de inte kommit till användning på flera år
Original lådor finns till allt förutom växelspaken då jag tror den är i källaren någonstans, jag kan ta en titt om det så önskas

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Du tror inte det kan vara intressant att veta ram/diskstorlek på MacBooken?

Visa signatur

CPU: R7 9800X3D | GPU: Asrock 7900XTX Taichi OC | MB: Asus B650E-I| RAM: 2x32 Kingston Fury @6000MHz CL30|Cooling:Noctua NH-D15 G2|PSU: Phanteks AMP GH Platinum 1000W|SSD: Kingston Fury Renegade 2TB + Corsair MP510 4TB |CASE:Streacom DA6 XL Chrome

Permalänk
Medlem
Skrivet av sweisdapro:

Du tror inte det kan vara intressant att veta ram/diskstorlek på MacBooken?

Hahaha jo, det var riktigt dumt av mig, uppdaterar annonsen, Tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ploooopp:

Hahaha jo, det var riktigt dumt av mig, uppdaterar annonsen, Tack!

Kan uppdatera med att det där är en macbook air M2 (eller M3).

Permalänk
Skrivet av Skrotnisse92:

Kan uppdatera med att det där är en macbook air M2 (eller M3).

Syns på notchen eller?

Permalänk
Medlem

Bjuder 800kr + frakt för Samsung Tab A8