280mm AIO. 240mm AIO. Noctua NH-D15 black. Noctua NH-U9S. AMD CPU kylare. (Flera nya eller oöppnade.)
De flesta av dessa föremål är komponenter som jag tänkte använda i byggen men aldrig kom till skott med.
EN SAK som jag ber om: När du bjuder, prissätt varje föremål separat. Det kommer att göra det enklare för alla. Om du bara kan acceptera en komplett uppsättning av det du valt, specificera helt enkelt det.
Hämtning föredras. Chassit och de tyngre kylarna kanske inte är värda att skicka.
Hämtning är möjlig i Mölndal eller Göteborg. Jag kommer att köra från Mölndal till Gävle via Jönköping, Stockholm och Uppsala på söndag. Det kan vara möjligt att träffas på vägen. Om det skickas betalar köparen frakt och eventuell försäkring du väljer.
Chassi, små formfaktor (SFF), för mini-ITX:
Artikel 1: Cooler Master NR200P (svart)
Bjud från 600 kr styck. 3 tillgängliga.
Detta är den tidigare modellen som har vissa fördelar jämfört med den nuvarande modellen beroende på kraven. Jag köpte dem i slutet av 2022. Jag tänkte bygga om familjens datorer för att ta större grafikkort (med 3 fläktar) och använda ATX istället för SFF-strömförsörjningar, men det var inte nödvändigt för oss. Dessa har inte tagits ur originalförpackningen.
Artikel 2: Dan case A4-SFX v4.1 (silver) + kompatibel Noctua CPU-kylare + Corsair SF450 PSU
Bjud från 1000 kr.
Kommer med följande föremål:
Dan A4-SFX v4.1: Detta är den senaste versionen inklusive PCIex16 Gen4 riser. Fint skick och har behandlats med god omsorg. Tillbehören är skruvar, gummibussningar, ett valfritt fäste och ett expansionsplatslock. Har en 3D-utskriven fläktguide för att passa CPU-kylaren. Originalförpackning ej tillgänglig.
Corsair SF450 (80 PLUS Gold) strömförsörjning. I originalbrun låda med alla kablar och tillbehör.
Ett extra set kablar, specialtillverkade med alla gröna ledningar.
Noctua NH-L9a-AM4 CPU-kylare. Ingen termisk pasta eller Noctua-klistermärke. CPU-bakplattan har en modifiering för att bredda dess utskärning. För att tillhandahålla en ny omodifierad bakplatta har jag inkluderat en Noctua NM-AM4-L9aL9i monteringskit.
Artikel 3: Sharkoon QB ONE
Bjud från 100 kr.
Används i en byggnad i mindre än ett år. Bra skick. Inkluderar tillbehör men jag vet inte om det är alla. Originalförpackning ej tillgänglig. Detta fungerade bra med Noctua NH-U9S som CPU-kylare.
CPU-kylare – Allt-i-ett (AIO) vattenkylning:
Artikel 4: 280 mm (2 x 140 mm fläktar) Corsair iCUE H115i ELITE CAPELLIX
Pris 999 kr styck, 3 tillgängliga.
Dessa är de 280 mm vattenkylare jag köpte för användning med Artikel 1. Dessa har inte tagits ur originalförpackningen. (Obs: Du måste göra din egen kompatibilitetskontroll om du planerar att använda dessa med artikel 1. NR200P-kåpan kan ta en 280 mm AIO men det beror på modellen och din konfiguration.)
Artikel 5: 240 mm (2 x 120 mm fläktar) ASUS TUF Gaming LC 240 A-RGB: 700 kr
Har inte tagits ur originalförpackningen.
CPU-kylare – Luft:
Artikel 6: Noctua NH-D15 chromax.black
Bjud från 900 kr
Artikel 7: Noctua NH-U9S: 600 kr
Artikel 8: Noctua NH-U9S: 400 kr
Används i mindre än 1 år och i utmärkt skick. I originalförpackning och komplett med tillbehör.
Artikel 9: AMD CPU-kylare P/N: 712-000052 REV:E - Oanvänd: 100 kr
Artikel 10: AMD CPU-kylare P/N: 712-000052 REV:H - Oanvänd: 100 kr